Overlord xbox 360
-
Jag sitter för tillfället och spelar Overlord på xbox 360. Det är en krigare som har små gubbar "minions" som gör allt man säger åt dom. Man upprustar sitt slott och kan även göra vapen, hjälm osv.
Singelspel men riktigt kul om man gillar action.
-
Kul, spelar inte så mycket Xbox själv eftersom all tid går till Playstation. Har dock en Xbox 360 som står och dammar i ett hörn
-
Halloj. Mitt namn är Mattias, men har handeln mhell på bl.a psn och Steam. Har spelat sen Commodore 64-tiden och ser mig som spelallätare. Just nu är jag dock inne i en retro-fas, och eftersom jag samlat på mig de flesta konsolerna som släppts genom åren så har det varit kul att fylla på deras bibliotek lite. Särskilt efter att jag upptäckte en del najs online-butiker för retro-spel samt en närbelägen butik som har det mesta. Utöver massa retro-spel samlar jag också på spel-soundtracks på vinyl. Trodde det skulle vara en nischad och därför inte så dyr hobby, men har tydligen blivit väldigt populärt att släppa soundtrack på vinyl nu... :frowning2:
Spelar just nu: Fatal Fury Special (Neo Geo AES), Dishonored (PC), Elder Scrolls Online (PC)
Senast klarade spel: Quackshot (Mega Drive)
Senast köpta spel: Virtual Hydline (Saturn), Vampire Saviour (saturn)
Favoritspel: Elder Scrolls Serien, Last Blade 1 & 2
Spel jag vill köpa: Radiant Silvergun, Story of Thor, Magician Lord
Musik jag lyssnar på just nu: Rob Hubbarts Sid Chip musik -
-
Mikael heter jag och är i skrivande stund 35 år. Jag har varit en gamer så länge jag kan minnas och tänkte att det vore kul att fylla på med spel kompisar. Jag kör mest via Playstation och PSN Network men det händer att man kör lite på PC med 😉
Jag heter nästan alltid J3nkl3r på alla Nätverk, så jag är lätt att hitta. Kolla in mig på Steam, Playstation Network 🙂
Zombi PS4 - www.uex.se
Just nu spelar jag detta spel som dock är single player men är väl snart klar där. Jag spelar även sällskapsspel och brädspel 😛
Senaste inläggen från UEX
Nyheter
Marvel sägs ha påbörjat arbetet sin X-Men reboot2023-09-30 18:00![]() Efter att ha köpt upp 20th Century Studios för sex år sedan har fans ivrigt väntat på att se vad som skulle bli av X-Men, och nu verkar det som att saker och ting börjat... |
Luften har gått ur NFT-marknaden och 95% av alla objekt har förlorat sitt värde2023-09-30 17:00![]() Är slutet nära för NFT:er och kryptokonst? Mycket tyder på det, och efter att ha nått sin kulmen under 2021 då bland annat Paris Hilton, Jimmy Fallon och många andra... |
Limiterad Van Gogh Pokemon-merch sålde slut och säljs nu till ockerpriser online2023-09-30 16:04![]() Pokemon Center och Van Gogh-museet i Amsterdam har ett samarbete där man ställer ut Pokemon-konst inspirerad av den nederländska konstnären Vincent van Gogh. Med detta... |
Iphone 15 rapporteras ha problem med överhettning2023-09-30 16:00![]() En vecka har hunnit förflyta sedan lanseringen av Iphone 15, och de som på förhand var tveksamma kring huruvida den nya konstruktionen av titan i kombination med den nya... |
Wolverine and Deadpool Clash in R-rated Fight Fan Art For Deadpool 3 2023-09-30 15:13 Wolverine and Deadpool rip into each other in new piece of Deadpool 3 fan art. |
Sony säger att licensproblem är orsaken till utsuddandet av Star Wars: KOTOR-remaken2023-09-30 15:00 Licensproblem angående musiken sägs vara problemet. |
Ahsoka: Shin Hati Fondly Reminisces About Her First Lightsaber Duel & Flying a Ship in the Star Wars Universe2023-09-30 14:00 Shin Hati actress Ivanna Sakhno relishes her time using a lightsaber and flying a starfighter on the Disney+ series Ahsoka. |
Police Almost Raided Saw X Editing Room, When Neighbor Reported Someone Being Tortured Inside2023-09-30 13:30 The vacuum trap scene in Saw X is so real that Hollywood police were called for fear of someone really being tortured to death! |
Meta Quest 3 släpps nu i oktober - så mycket kommer den att kosta2023-09-30 13:02![]() Efter att ha utannonserats den 1:a juni i år så Meta visade upp sitt kommande VR-headset Meta Quest 3 under gårdagen och den är som man kan förvänta sig lite kraftigare... |
Danny Glover Charms as Santa in Disney’s Latest Film, The Naughty Nine2023-09-30 12:30 Disney’s The Naughty Nine will unwrap Danny Glover’s Santa magic this holidays. |
Among Us släpps på PSVR22023-09-30 09:00 Mörda varandra i VR på Playstation 5. |
Epic Games nedskärning slår hårt mot Fall Guys-utvecklarna2023-09-30 05:47 Fall Guys-utvecklarna faller. |
The Elder Scrolls: Castles släpps från ingenstans – till mobila format2023-09-29 18:17 Tydliga Fallout Shelter-vibbar. |
Max Payne-remakes är ett "stort, stort projekt"2023-09-29 16:23 Spelen slås samman till en release. |