Nytt och bra av IJustWantToBeCool

• Jag har tänkt att jag ska fortsätta att skriva om IJustWantToBeCool i detta forum också. Om du vill se den gamla historiken så är det bara att gå in här FreeGame.

Störig spion

Detta är en sketch ur serien Störig som du kan hitta här.
    Emil har äntligen lokaliserat den onde Dödåtgalaxens högkvarter och ska spionisera sig in! Men han räknade inte med den störiga spionen.

Laddaren

Victor som planerat att gå och lägga sig, upptäcker att hans laddare inte fungerar. Åh varför skulle det hända just denna dag frågar sig Victor, hans horoskop hade ju sagt att han skulle uppleva en så kallad mästerliga sömn och han hade ju till och med borstat tänderna. Nåväl. Låt sketchen börja.

Berättarrösten

Victor och Joel ska äta en fantastiskt frukost! Det är den bästa utav dagar helt enkelt för vad kan gå fel.

Pissmannen

Joel ska gå på toa men ställs inför det största dilemmat i sitt liv pissa eller icke pissa det är frågan!

Glad Påsk

Lilla Victor Boy är återigen ute på äventyr! Denna gång ska han gå som påsk kärring!

Fråga

Vilken av dessa sketcher tyckte ni var bäst? Jag tycker iallafall att störig spion är den bästa av dessa.

• VIP

Rätt kul det där med Laddaren eftersom jag känner igen mig 🙂 Det värsta som finns är glappande kontakter 😉

• Här är några nya av IJustWantToBeCool 🙂

FACE SWAP

Victor har upptäckt den kända "Face Swap appen" och vill visa alla på kontoret! Men appen är nog mer magisk än teknisk!

Ludd i laddarn

Än en gång har Victor problem med att ladda sin mobil, men denna gång beror det på luddet, och kanske något annat som gömmer sig i hans uttag 😮

Bästa

Jag tycker att den bästa av dessa är Face Swap för att den andra är lite för överdriven humor

• VIP

Det jag kan tycka är att de flesta IJustWantToBeCool-klippen börjar rätt bra. Dock så spårar de alltid ut i slutet på varje film 😉

• Ja det tycker jag med men så är det väl med all humor eller?

Här är iallafall några nya av IJustWantToBeCool 😄

Denna kan vara bra om du har glömt att göra läxan:

18 ursäkter till varför du inte gjort läxan

Hoppas att nästa är fördelar med att vara en katt 😆

Fördelarna med att vara hund

Du har glömt att stänga gylfen 😛

Öppen gylf

Vilken av dessa är bäst? Själv tycker jag nog mest om 18 ursäkter!

• VIP

Tycker det finns mycket humor där ute som håller ett bra mått hela tiden. Dock så är det självklart svårt att göra många klipp där alla ska vara kul. Han har ju faktiskt rätt när det gäller att vara hund. Det är lite som att vara barn, man kommer undan med både det ena och andra 😉

• Här kommer lite IJustWantToBeCool efter all denna väntan 😄

Världens värsta barn på jobbet

Joel ska se efter chefens barn, men det kommer nog sluta med att han får sparken

Wingardium Leviosa

Victor lär Emil wingardium leviosa men använd aldrig dina krafter mot mugglare!

Världens mognaste person

Emil och Victor dricker Kaffe som 2 stora och mogna vuxna!

Vilken var bäst av dessa då?

• VIP

Som vanligt så spårar det ju alltid ur i dessa filmer men om jag ska välja den jag tyckte bäst om så är det: Världens mognaste person!

• Är du en mogen person då 😛

Här kommer deras nya men det värkar som de släpper klipp allt mer sällan...

Darth Vader och Rabarberlandet

Emil och Victor ska ha rabarberpajsfest men får oväntat besök av ingen mindre än Darth Vader och några gamla "vänner"

• VIP

Fan, detta påminde mig om att jag måste se den senaste Star Wars filmen. Har inte riktigt blivit av bara 🙂

• IJustWantToBeCool är ju riktigt slappa på loven ju hoppas bara att detta tempo inte varar för alltid!

7 SVENSKA TV PARODIER

Drege Ulander har tagit sig friheten att göra om våra mest älskade TV program, vi tar oss en titt!

Hoppas det är mer kvalitet nu bara 😄

• VIP

Halv råtta hos mig var helt klart bäst.

Är den verkligen halv?

Omoget bra 🙂

• Tornado

Den stora Tornadon El Tornado är på väg mot Emil och Victors lilla by. Kommer de överleva? Kommer de dö? Kommer Victor få de 50kr som Emil faktiskt var skyldig honom? Vi får se!

POKEMON GO BEROENDE?!

Victor har börjat spela Pokémon Go, men frågan är om det har börjat gå för långt...

Vilken av dessa är bäst?

• VIP

Pokémon Go är för övrig ett ballt spel. Jag spelade ganska mycket Turf förut som det är samma tanke bakom. Att man ska komma ut och röra på sig. Dock så verkar Pokémon Go mycket bättre ifall man gillar just Pokémon vilket jag inte har så mycket för. Antar att det kommer komma fler och fler spel av denna typ i framtiden. Ska bli spännande att se var folk hittar på!

• Nu kommer mer pokemon 😛

När man inte orkar resa sig

Emil ska ha en lugn kväll framför TV:n! Men han är rätt så lat 😄

Störig Pokémon

Emil har gått inte lite för hårt i Pokemon GO:andes. Men kommer en extra störig Pikachu låta sig bli fångad?

Sjuk!

Victor är sjuk i dag... eller?

Utvecklingssamtal

Victor ska vänta på sitt utvecklingssamtal! Han vet att han har varit en snäll pojke detta läsår och kan inte tänka sig att läraren har något negativt att säga. Men ACK så fel han har!!!

Jobbigt vilken var bäst?

• VIP

Måste nog ändå säga Utvecklingssamtal 😉 Viktor är fan bra i den rollen 😛

• yeeeeeeees, Nu har jag kommit upp i 700 visningar :clap_tone3:

Barnvakten

Lille Victorboi lär sig att vara barnvakt inte alltid är lika lätt som man kan tror specielt inte med The Evil baby! #victorbarnvaktiboi

Chokladkakan

Joel har bakat en chokladkaka som han nu ska äta. Men victor sitter bredvid och ser sneaky ut 🙂

Instagram På Stenåldern

Grottmännen Johnny och Didrik, utforskar stenålderns social medier.

Tre vänner

S02E02 av serien Tre Vänner. I detta avsnitt får vi äntligen reda på hur det gick för Emil på kockskolan.

Vad tycker ni om dessa har dem blivit bättre eller sämre?

• VIP

Chokladkakan var roligast av dessa fyra avsnitt och Tre vänner var nästan svår att se 😉

• Ah håller faktiskt med där men som tur så har IJustWantToBeCool precis släppt ett nytt clipp och så tar jag med några från kanal 2.

Övernattningen

Några vänner har en mysig övernattning!

Här kommer en från kanal 2 som är lite mer överdriven!

Vedhuggar Victor

Vedhuggar Victor gillar att hugga ved.

• VIP

Av dessa 2 så är det helt klart Övernattningen som vat bäst. En störande djävul som inte låter dig sova!

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till UEX gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.