BTD battles

• BTD battles är ett online spel som grundar på BTD serien fast istället för att försöka komma så långt som möjligt så är ditt mål att slå ut din fiende genom att skicka en massa ballonger eller att överleva längre än honom. När man startar spelet så går man igenom ett tutorial men det tutorial gäller bara om man vill köra defense mode och inte Assault mode.

BTD battles

Jag har skapat en klan för UEX och mitt namn är UEX T30. Om du vill vara med är det bara att gå in i inställningarna och bytta namn till: UEX namn sedan så kan du adda mig på facebook. För att vi ska kunna köra private match och se vem som är bäst inom klanen. Själv så är jag utan att skryta en bra spelare men jag har börjat tröttna att spela bara för en högre rank utan kör mest för att det är skoj men eftersom jag nästan alltid vinner ändå så har jag väldigt bra stats.

Bästa strategin i spelet enligt mig

1. Välj DartMonkey, Wizard och Farm

2. Placera ut 3 spikar

alt text

1. Samla upp till 1100 k och köp en farm sedan uppgradera den till 1.0. Sedan så sätter du ut 1 DM till 2.3

alt text

1. Om fienden börjar skicka ballonger så köper du 2 till DM och uppgraderar dem 2.3

alt text

1. Vänta och uppgradera farmen till 2.0

alt text

1. Skaffa en till 2.0 farm och en wizard om du är på rond 10

Screenshot_2016-03-22-20-49-57.png

1. Innan rond 13 ska du ha 1 wizard 2.0, 5 DM i 2.3 för om du inte har det kan den andra personen rusha dig. Om han gör det glöm inte att boosta.

alt text

1. Sälj farmen och Rusha honom med rainbow regen.

alt text

1. Nu dör han hahaha 😄

alt text

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till UEX gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.