Din senaste platinum trophy

• VIP

Trophy hunters

Vilken är er senaste platinum trophy på Playstation Network (PSN)? Här har ni mina senaste!

Här hittar ni våra medlemmars Playstation network badges för att se trophy nivå!

Samtliga: Platinum

Är det någon här som lyckats få en Platinum, jag har nu 33 st 8-)

• VIP

• VIP

Jag plockade platina 31 alldeles nyss!

Katamari Forever PS3

Nytt rekord i att ha haft spelet länge och sedan ta platina: 5 år och 3 månader. Det slår till och med Mikaels 4 år och 4 veckor för Splatterhouse. Mitt tidigare rekord var 3 år och 7 månader för Gudfadern 2.

Spelet var en av mina svåraste platina hittills faktiskt, trots att 2,0% av de som har spelet har kammat hem full pott. Spelet går ut på att rulla en boll så stor som möjligt genom flera banor och den mest sällsynta trofén handlade om att rulla upp samtliga objekt som existerar i hela spelet, vilket var en rejält utmaning då objekt var svåra att hitta i många fall (det saknas en komplett guide över vad de finns på Internet) och då objekt är svåråtkomliga i andra fall. Men det gäller bara att nöta i timme efter timme utan att ge upp, vilket man har möjlighet att göra när man är ledig.

Spelet i sig är en personlig favorit, det tillhör tveklöst ett av mina tio favoritspelen. Ren och skär spelglädje! Jag älskar Katamari-spelen och eftersom det här är något slags hyllningsspel som innehåller både nya och gamla banor från tidigare spel får man klassa Katamari Forever som det bästa i serien.

Jag har dessvärre inga egna videoklipp från spelet då det är omständligt på PS3, men här kommer ett för de som är nyfikna:

Övrig kul fakta:

• Min första PS3-platina sedan Minecraft PS3 från augusti 2015.
    • Min åttonde platina 2016, vilket betyder att jag ligger före schemat. Målet är tolv per år, i snitt en per månad. Förra året tog jag elva och året innan dess fem. 2015 hade jag vid samma tidpunkt, 11 juli, plockat sex stycken.

• VIP

Grymt mannen, nu blir man ju lite sugen att börja spela igen 😉

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till UEX gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.