Doom PS4

• VIP

Doom

Följ gärna vår kanal: UEX

Doom PS4 - www.uex.se

Se allt från Doom PS4 eller hittar spelet här.

Ett spel med mycket action! Fördelen är om man har spelat de första Doom-spelen för att få maximal känsla. Ska nog försöka pressa detta när jag har tid. Vad är era erfarenheter av detta spel?

• VIP

Senaste Doom spelet jag tror jag spelade längre tid var nog Doom 64 på N64:an. Har kört orginalet lite på Atari Jaguar och 32x också på senare tid eftersom brorsan köpt dem. Väldigt suger på att spela DOOM, men har inget att köra det på nu. Om jag ska köpa en ps4 väntar jag nog på att neo:n släpps. De ska tydligen ha lyckats med tekniken väldigt bra i senaste DOOM. Kör 60fps i 1080 tydligen (och med snygg grafik).

• VIP

Kan ju som sagt vara värt att vänta även fast grafiken är rätt nice på PS4an nu. Har bara splat lite som du ser i filmen ovan men tror det kommer bli mycket mer inom en nära framtid 😛

• VIP

Jo, inte säkert de patchar DOOM för att ta tillvara prestandan i Neo:n. Menar att ska köpa en PS4 nu så kan man (eller i alla fall jag) vänta

• VIP

Jag skulle nog också väntat ifall jag inte hade någon PS4 än. Dock så är det inte värt att byta upp sig tycker jag!

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till UEX gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.