UEX Minecraft server

• VIP

Minecraft

Nu har vi en Minecraft server igen. Man måste bli vitlistad och ni hittar den genom att skriva in uex.se som servernamn i Minecraft.

2016-04-01_11.19.37.png

Regler för att få åtkomst

Vi ser denna server som vårt second life (andra liv) och det är därför vi bara vill att seriösa spelare ska vara med.

• Det första du ska göra när du är ny är att hitta den plats där du vill bygga ditt hem. (Inte för nära någon annan spelare)
    • Det är absolut förbudet att sno eller förstöra andra spelares saker. Även skada andra spelare i någon form är inte ok alls.
    • Om man vill förändra något som en spelare har byggt eller bygga på hans/hennes tomt så måste man be om lov först. Detta gäller även när man är i närheten.
    • Man måste hjälpa till och bidra till serven för att visa att man är seriös.
    • Man ska göra allt man kan för att inte förstöra miljön i spelet. Ett exempel kan vara byar som genererats eller andra snygga saker.
    • Man måste ha någon form av erfarenhet av Minecraft innan man kan bli medlem.

Det är svårt att skriva alla regler men allt handlar bara om vett och etikett. Slå en signal till mig på 073-731 76 64 om du undrar mera.

Detta är en blid på när jag besökte @Michael-Kjellander hus. Kontakta mig med ett PM om intresse finns så förklarar jag hur det fungerar.

Låst

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till UEX gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.