Nya vinyler: Revenge of Shinobi & Panzer Dragoon

• VIP

Beställde innan jul ett par vinylskivor från data-discs.com och öppnade dem idag. Ett par riktigt klassiska spel. Har inte spelat Revenge of Shinobi så jettemycket, men Panzer Dragoon har jag spelat igenom ett antal gånger. Nog en av mina favoritspel och musiken är nog ett av skälen.

Lite irriterande... Har hittills beställlt enbart svarta skivor från data-disc eftersom ljudkvalitén kan vara något bättre än i färgade. Fick dock en blå. Undrar om jag ska klaga eller ej och vad jag ska säga. Vet inte om det är värt att skicka tillbaka för, men skulle gärna vilja ha tillgodopengar eller nåt. Hmm :thinking:

alt text

alt text

[Sega Genesis Music] The Revenge of Shinobi - Full Original Soundtrack OST

Full Panzer Dragoon OST

• VIP

Jag hade faktiskt Shinobi till Megadrive för många år sedan 😉 Kommer ihåg att det var ett riktigt bra spel och musiken är helt klart ett plus. Är ingen spelsamlare själv men rätt coolt att ha ändå.

• VIP

Har Revenge of Shinobi på samlingsskiva på Mega CD nu, men vill gärna hitta en fin kopia till megan. Köpte ju en fin moddad japansk, som kan köra 60 hz och som jag har en bra bildkabel till. Så det måste jag ha! Finare fodral också 😁

073-731 76 64   [email protected]