• Kategorier
  • Senaste
  • Taggar
  • Populära
  • Logga in
  • Logga in
  • Sök
  • Kategorier
  • Senaste
  • Taggar
  • Populära

Word Sudoku (2014)

Recensioner
a-uex7-spel
1
2
269
Laddar fler inlägg
  • Äldst till nyaste
  • Nyaste till äldst
  • Flest röster
Svara
  • Svara som ämne
Logga in för att posta
Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
  • Jenkler
    Jenkler Senaste redigerad av Mikael 21 juli 2019 20:19 28 jan. 2019 18:50

    |==========>
    Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
    <==========|

    Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

    Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
    • Michael
      Michael Senaste redigerad av 28 jan. 2019 18:57

      |==========>
      Format: PS4
      Rating: 2

      Comment:
      Sudoku, fast med bokstäver. Kul idé i teorin, men i praktiken ser jag bara till att fylla i en rad eller kolumn med det ord som de nio bokstäverna bildar och växlar sedan över till siffror och löser sudokun precis som vanligt.

      När man väl lärt sig att använda hjälpmedlen går spelet ifrån att vara ganska krävande (man tvingas hålla många siffror i huvudet) till att bli avkopplande, även på de högre svårighetsgraderna. Hjälpmedlem är trevliga, men när det gäller sådana här simpla spel är inställningsmöjligheter A och O, det borde att gå att slå av hjälpmedel man inte vill ha. Med tanke på hur lätt det är att införa så fattar jag inte varför utvecklare struntar i det.
      <==========|

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • 1 / 1
      global:pagination.out_of, 1, 2
      • Första inlägget
        1/2
        Sista inlägget
      • Far Cry 5 (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 12:17
      • Minit (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/minit
        <==========|

        Recensioner
        11 feb. 2019 12:02
      • BioShock 2 (2010)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
        <==========|

        Recensioner
        8 feb. 2019 15:18
      • Word Sudoku (2014)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
        <==========|

        Recensioner
        28 jan. 2019 18:57
      • Doom (2016)

        Mattias

        |==========>
        Source:
        https://www.mobygames.com/game/doom___
        <==========|

        Recensioner
        2 sep. 2022 11:43
      • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
        <==========|

        Recensioner
        5 aug. 2022 21:27
      • Crazy Taxi (1999)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
        <==========|

        Recensioner
        2 jan. 2020 11:05
      • My Time at Portia (2019)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
        <==========|

        Recensioner
        4 dec. 2019 13:01
      • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
        <==========|

        Recensioner
        26 nov. 2019 14:03
      • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
        <==========|

        Recensioner
        10 sep. 2019 08:29
      • Super Mario Odyssey (2017)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
        <==========|

        Recensioner
        22 aug. 2019 11:35
      • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
        <==========|

        Recensioner
        14 aug. 2019 11:37
      • Minesweeper Genius (2019)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:49
      • Jurassic World Evolution (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:43
      • Up (2009)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/up
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:32
      • Detroit: Become Human (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:26
      • South Park: The Fractured But Whole (2017)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:13
      • Super Stardust Ultra (2015)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 13:04
      • Winter Stars (2011)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 12:58
      • Scribblenauts Showdown (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 12:36
      • Far Cry 5 (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
        <==========|

        Recensioner
        21 juli 2019 12:17
      • Minit (2018)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/minit
        <==========|

        Recensioner
        11 feb. 2019 12:02
      • BioShock 2 (2010)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
        <==========|

        Recensioner
        8 feb. 2019 15:18
      • Word Sudoku (2014)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
        <==========|

        Recensioner
        28 jan. 2019 18:57
      • Doom (2016)

        Mattias

        |==========>
        Source:
        https://www.mobygames.com/game/doom___
        <==========|

        Recensioner
        2 sep. 2022 11:43
      • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
        <==========|

        Recensioner
        5 aug. 2022 21:27
      • Crazy Taxi (1999)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
        <==========|

        Recensioner
        2 jan. 2020 11:05
      • My Time at Portia (2019)

        Jenkler

        |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
        <==========|

        Recensioner
        4 dec. 2019 13:01
      PrevNext
      1
      2
      3
      4
      5



      Senaste inläggen från UEX

      • |==========>
        Completed: 2022-08-29
        Format: Stadia
        Rating: 4

        Comment:
        Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

        Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

        Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
        <==========|

        2 sep. 2022 11:43 • läs mer
      • |==========>
        Source:
        https://www.mobygames.com/game/doom___
        <==========|

        2 sep. 2022 11:31 • läs mer
      • |==========>
        Format: PS4

        Comment:
        Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

        De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

        Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

        Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

        Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

        Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

        Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
        <==========|

        5 aug. 2022 21:27 • läs mer
      • |==========>
        Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
        <==========|

        5 aug. 2022 21:21 • läs mer
      • |==========>
        Format: PS3
        Rating: 3

        Comment:
        För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

        Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

        Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

        Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

        Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

        Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

        Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
        <==========|

        2 jan. 2020 11:05 • läs mer

      Nyheter

      Domaren i Maradonas dödsrättegång avsattes för att hon i hemlighet filmade en dokumentär2025-05-28 09:09

      Rättegången om Diego Maradonas död, där sju medlemmar av hans medicinska personal anklagas för vållande till annans död efter hans död 2020, löper stor risk att ogiltigförklaras efter att en av domarna har avlägsnats från rättegången. Anledningen? Hon filmade i hemlighet en dokumentär om rättegången, med sig själv som huvudperson, bakom ryggen på de två andra domarna, advokaterna, åklagarna, de åtalade och egentligen alla andra, filmad i hemlighet med kameror som ingen såg.

      Misstänksamhet mot domaren Julieta Makintach uppstod för tio dagar sedan, med allvarliga bevis mot henne (inklusive en trailer för den planerade dokumentärserien i tre avsnitt, med titeln "Divine Justice", som visade henne gå in i domstolsbyggnaden blandat med nyheter om Maradonas död och misstänksamhet kring hans medicinska team; trailern slutar med frasen "Guds domare").

      Den trailern visades i rättssalen på tisdagen till allas misstro och förlägenhet, och sedan kom alla parter överens om att knuffa bort Makintach från rättegången eftersom hennes integritet och neutralitet ifrågasattes. Domaren sa att det var offer för en misskrediteringskampanj, men efter fyra spända timmar, som El País rapporterade, accepterade hon beslutet. Hon kommer sannolikt att åtalas för sig själv.

      <social>https://x.com/editor_platense/status/1927436130695192745</social>

      "En skam för världen": åklagare och advokat är överens om att avsätta domaren



      Julio Rivas, advokat till hjärnkirurgen Leopoldo Luque, huvudmisstänkt för Maradonas död, begärde att Makintach skulle avlägsnas på grund av domarens frågande frågor, och agerade som om hon "följde ett manus" och ifrågasatte att hennes dom skulle påverkas av dokumentären hon medverkade i, eftersom "en fällande dom ett bättre slut för en dokumentär, Ett frikännande säljer inte".

      För en gångs skull var advokater och åklagare överens om att hon skulle avlägsnas. Åklagaren Patricio Ferrari sa att domaren "agerade som en skådespelerska, inte som en domare". Den allmänna känslan är att detta är en "skam för världen", för att citera Fernando Burlando, advokat till två av döttrarna fotbollsstjärnan, Dalma och Gianinna.

      – Vi har utvärderat vad som händer med domaren i tio dagar, inte vad som hände med Diego Armando Maradonas mördare. Vi såg redan misshandel när hans hälsa behandlades, och nu ser vi misshandel av rättssystemet mot honom och hela hans familj, säger advokaten.

      Nu när en av de tre domarna i rättegången har avlägsnats, efter nästan tre månader, är det mest troliga scenariot att rättegången ogiltigförklaras, något som skulle gynna de åtalade mer, och Maradonas döttrar önskar att rättegången ska vara över så snart som möjligt. På torsdag meddelas beslut om rättegången fortsätter eller inte.

      <bild></bild>


      Playstation Plus-förstärkningen för juni avtäckt2025-05-28 09:00
      Premium- och Extra-prenumeranter kan se fram emot AAAA-spelet Skull and Bones.
      Frankrike driver på för en tvåstatslösning i Mellanöstern2025-05-28 08:14

      De senaste nyheterna om Frankrike. På onsdagen upprepade Frankrikes president Emmanuel Macron Frankrikes engagemang för en politisk lösning mellan Israel och Palestina och betonade nödvändigheten av ömsesidigt erkännande för varaktig fred.

      Macron uppges luta åt att erkänna en palestinsk stat, ett beslut som skulle kunna provocera fram Israels ilska och förvärra splittringen i västvärlden. "Endast en politisk lösning kommer att göra det möjligt att återställa freden och bygga på lång sikt", sade han.

      "Tillsammans med Saudiarabien kommer vi snart att organisera en konferens om Gaza i New York för att ge ny kraft åt erkännandet av en palestinsk stat och erkännandet av staten Israel och dess rätt att leva i fred och säkerhet i denna region", sa Macron.

      <bild>Vilnius, Litauen, 12 juli 2023. Frankrikes president Emmanuel Macron kliver ur sin bil</bild>


      CD Projekt Red-utvecklare förklarar det mörkaste uppdraget i Cyberpunk 20772025-05-28 08:01

      {Cyberpunk 2077} var definitivt ingen lättsam resa. Night City styrs av megakorporationer, människoliv är inte värt ett smack och gränsen mellan människa och maskin är lika utsuddad som moralen. Men faktum är att spelets mest omskakande ögonblick inte är kopplat till scifi eller teknologi, utan snarare till tro, skuld och en biblisk avrättning.

      Det handlar förstås om The Sinnerman-uppdraget, där spelaren bokstavligt talat blir högst inblandad i en korsfästning samt teologiska resonemang, något som leder till en både stark och grafisk scen som nog ingen som spelat äventyret glömt. Det är än idag ett av de mest omdebatterade momenten i Cyberpunk 2077, även inom utvecklingsteamet.

      I en intervju hos GamesRadar berättar Philipp Weber, senior quest designer hos CD Projekt Red, varför man valde att gå hela vägen med uppdragets tunga tema:

      "We do heavy things if we have something meaningful to say, and then we also dare to go there... That quest in Cyberpunk also had people in the studio who had problems with it."

      Weber menar även att spel som konstform ibland måste våga tänja på gränserna, även om det skaver:

      "I would say that if you never have that discussion, you're probably not making art, if there's never a question of 'maybe we actually have to be brave, dive deeper'. Maybe there's something that could also touch people the wrong way. Are we ready to do that? And I think, you know, those are discussions that we have to this day, but I think it's important to have them, because otherwise you're never able to do something like this."

      Hur agerade du själv i The Sinnerman, vi vet att du som spelat det inte glömt dina val?
      <bild>Cyberpunk 2077 kommer snart till Switch 2 i en riktigt fin utgåva.</bild>


      Röjiga Kingmakers early access-släpps i oktober2025-05-28 07:55
      Spelet där man som framtidssoldat massakrerar medeltidsfolk.
      Deadpool och Batman möter varandra i ny serietidning2025-05-28 07:47

      DC och Marvel har avslöjat att de släpper en efterlängtad crossover med Batman och Deadpool i huvudrollerna. En crossover som kommer bli den första på över 20 år och kommer att bestå av två olika nummer. Den ena, Deadpool/Batman #1, kommer att ges ut av Marvel i september 2025, medan den andra, Batman/Deadpool #1, kommer att ges ut av DC Comics i november 2025.

      Varje nummer innehåller extraberättelser med fler karaktärer från båda universumen.
      Samarbetet hyllas som unikt och historiskt av båda förlagen. Detta samarbete markerar det första stora projektet mellan DC och Marvel sedan JLA/Avengers 2003. Enligt DC:s chefredaktör Jim Lee är sådana samarbeten sällsynta för att bevara deras unika karaktär och för att de kräver omfattande samordning, så om du verkligen sett fram emot detta ska du se till att visa det med plånboken.<bild></bild><bild></bild>


      Cities: Skylines 2-expansion försenas ytterligare en gång2025-05-28 06:57
      Bridges and Ports skulle ha släppts förra året.
      Gameplay-genomgång för Mindseye – från forna Rockstar-höjdaren Leslie Benzies2025-05-28 02:31
      Och pc-spelare kan även bygga egna uppdrag, platser och upplevelser.
      Clair Obscur Expedition 33 säljer 3,3 miljoner exemplar på 33 dagar2025-05-28 01:25
      Det var ju ... tre-vligt.
       073-731 76 64   info@uex.se