• Logga in
    • Sök
    • Kategorier
    • Senaste
    • Taggar
    • Populära

    Pokémon Crystal (2000)

    Recensioner
    a-uex7-spel
    1
    2
    382
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Jenkler
      Jenkler Senaste redigerad av Mikael

      |==========>
      Source: https://www.mobygames.com/game/pokmon-crystal-version
      <==========|

      Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • Michael
        Michael Senaste redigerad av

        |==========>
        Format: GBC
        Rating: 3

        Comment:
        Köpte det av en klasskamrat för 50 spänn då det var en bra deal, trots att jag redan hade tröttnat på Pokémon. Jag hade insett att de hundratals avsnitten av TV-serien hade exakt samma upplägg och jag hade svårt att ta till mig de nya pokémonsen. De var fula och hade konstiga namn. Nu när jag spelat igenom remaken av Röd/Blå samt originalet efter varandra så känns det uppfriskande med nya tillskott, men det räcker inte för att få det här spelat att stå ut i mängden. Kul med fågelgym och gym för andra typer som jag inte var van vid dock.

        Som barn körde jag fast i Crystal tidigt och gav sedan upp, så det är första gången jag spelade igenom det, trots att jag även denna gång körde fast, förmodligen på samma ställe.
        <==========|

        Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
        • 1 / 1
        • Första inlägget
          Sista inlägget
        • Doom (2016)

          Mattias

          |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          Recensioner
        • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          Recensioner
        • Crazy Taxi (1999)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
          <==========|

          Recensioner
        • My Time at Portia (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
          <==========|

          Recensioner
        • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
          <==========|

          Recensioner
        • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
          <==========|

          Recensioner
        • Super Mario Odyssey (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
          <==========|

          Recensioner
        • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
          <==========|

          Recensioner
        • Minesweeper Genius (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
          <==========|

          Recensioner
        • Jurassic World Evolution (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
          <==========|

          Recensioner
        • Up (2009)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/up
          <==========|

          Recensioner
        • Detroit: Become Human (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
          <==========|

          Recensioner
        • South Park: The Fractured But Whole (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
          <==========|

          Recensioner
        • Super Stardust Ultra (2015)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
          <==========|

          Recensioner
        • Winter Stars (2011)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
          <==========|

          Recensioner
        • Scribblenauts Showdown (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
          <==========|

          Recensioner
        • Far Cry 5 (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
          <==========|

          Recensioner
        • Minit (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minit
          <==========|

          Recensioner
        • BioShock 2 (2010)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
          <==========|

          Recensioner
        • Word Sudoku (2014)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
          <==========|

          Recensioner



        Senaste inläggen från UEX

        • |==========>
          Completed: 2022-08-29
          Format: Stadia
          Rating: 4

          Comment:
          Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

          Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

          Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS4

          Comment:
          Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

          De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

          Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

          Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

          Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

          Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

          Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS3
          Rating: 3

          Comment:
          För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

          Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

          Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

          Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

          Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

          Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

          Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
          <==========|

          • läs mer

        Nyheter

        Bergsala går fria - Konkurrensverket avfärdar priskritik2025-06-23 20:48

        Konkurrensverket har nu beslutat att lägga ner utredningen gällande misstankar om prissättningen av Nintendo Switch 2 i Sverige. Anmälan riktades mot Bergsala samt en rad större återförsäljare som Elgiganten, NetOnNet, Power och Webhallen.

        Orsaken? Fullständigt oskäliga skillnader jämfört med vad konsolen kostar här hemma jämfört med andra EU-länder, och att Sverige hade ett tydligt högre prisindex.

        Konkurrensverket hämtade in uppgifter från alla inblandade parter under april i ett försök att avgöra om det förelåg konkurrensbegränsande beteende, såsom kartellbildning eller missbruk av dominerande ställning. Men myndigheten konstaterar att den information som kommit in inte visar på tillräckliga indikationer på något som faktiskt skadar konsumenterna eller konkurrensförhållandena - och därför läggs ärendet ned.

        Man skriver:

        Konkurrensverket anser inte att det finns tillräckliga indikationer på ett konkurrensproblem som skadar konkurrensen och konsumenterna för att prioritera en fortsatt utredning på denna grund. Konkurrensverket anser inte heller att det finns skäl att prioritera en fortsatt utredning utifrån någon av de andra grunderna i prioriteringspolicyn. Ärendet ska därför skrivas av.


        Beslutet är slutgiltigt och inte överklagbart. Attityden bland allmänheten är uppdelad: många har valt att importera Switch 2 från andra EU-länder, som Tyskland eller Irland, där priserna ligger betydligt lägre. I Sverige kostar som bekant konsolen cirka 6 300-6 800 kronor, medan riktpriset i EU var 470 euro, vilket i runda slängar motsvarar 5100 kronor.

        Bergsala har hävdat att de inte dikterar slutpriser utan endast levererar konsoler till sina återförsäljare, som själva bestämmer priserna. Samtidigt påverkar Bergsalas grossistpris återförsäljarnas handlingar, men exakt var ansvaret ligger är oklart.

        Har du köpt en Switch 2, och valde du att importera?

        <bild>Betydligt rimligare prislapp.</bild>


        Callina Liang spelar Chun‑Li i nya Street Fighter-filmen2025-06-23 20:29

        Nu vet vi vem som kommer axla ansvaret som den rumpsmiskande Chun-Li i i Legendarys filmadaption av Street Fighter. Deadline rapporterar nämligen att Callina Liang, mest känd från filmer som Steven Soderberghs Presence och Bad Genuis har skrivit på för rollen. Något som, ärligt talat, kan bli riktigt bra. Liang som endast är 25 bast talar flytande engelska samt mandarin och är (om man ska tro på Reddit) en kampsportfantast.

        Hon ansluter sig därmed till tungviktare som Andrew Koji (Ryu), Noah Centineo (Ken), Jason Momoa (Blanka), Roman Reigns (Akuma) och Orville Peck (Vega), så förväntningarna är rejält höga. Filmen regisseras av Kitao Sakurai som tidigare arbetat med bland annat Bad Tri, och planeras börja spelas in i höst för premiär den 20:e mars nästa år.

        Det senaste försöket att göra rollen rättvisa var som bekant från Kristen Kreuk när hon tramsade runt i The Legend of Chun-Li. En film som antagligen rätt få minns, och av god anledning. Nu verkar det dock som att man faktiskt är seriös i sin satsning från Legendarys håll, och vi är försiktigt nyfikna.

        Vad tror du om kommande Street Fighter, kan det bli bra?

        <bild>Ja men varför inte?</bild>


        Death Stranding 2 har ett av årets högsta snittbetyg – klart bättre än ettan2025-06-23 18:04
        Kojima och kompani lär vara nöjda.
        Weapons-trailern är här - och det är rent mardrömsbränsle2025-06-23 18:00

        Får det lov att vara lite mardrömsbränsle så här i junivärmen? Weapons, Zach Creggers nya skräckis har nämligen precis avtäckt en sprillans ny trailer och inte helt oväntat så är svettigt intensiv och ångestframkallande, precis på det sätt vi alla hoppats.

        Handlingen? Lika enkel som briljant. En natt försvinner barnen från en och samma klass i småstaden Maybrook - exakt klockan 02:17 på morgonen. Julia Garner spelar lärarinnan som ställer sig framför de tomma bänkarna och ba: "Vad fan hände här?", medan Josh Brolin kliver in som den lätt hysteriska pappan som kräver svar

        Trailern river tag i en med sin kusliga estetik - ett hav av små armar som sträcker sig ut i natten, blodiga ritualer och barnröster som viskar om att något gått väldigt, väldigt fel i Maybrook. Om Barbarian var en smygande mardröm, ser Weapons ut att bli ett fullskaligt skräckbomb. Jag är på, är du? Filmen har biopremiär (i USA) den 8:e augusti.

        Sugen?

        <video>


        Mindseye-studion varslar en stor del av personalstyrkan efter spelets misslyckade lansering2025-06-23 17:38

        Build a Rocket Boy, tidigare Grand Theft Auto-producentens nya studio som ligger bakom plattformen Everywhere och spelet Mindseye, har på kort tid gått från "intressant uppstickare" till totalt fiasko. I kölvattnet av den katastrofala lanseringen av spelet, vilket sågats brett av en nästan helt enig press, har man nu varslat lite mer än 100 personer. Något som alltså motsvarar en tredjedel av det brittiska teamet.

        Så vad hände egentligen? Spelet var bekant proppfullt av buggar, kraschar och optimeringsproblem - så pass illa att Sony till och med erbjöd återbetalningar, något de annars sällan gör. Intresset från spelare har därtill varit nästan obefintligt och bland dem som köpt och lirat det så har klagomålen stått som spön i backen.

        Build a Rocket Boy säger sig försöka rädda situationen och hävdar att de är bedrövade över hur illa mottaget det blivit. Man har redan släppt hotfixes för minnesläckor, optimering och buggar, och visat upp en roadmap med fler patchar planerade under månaden.

        Det må låta lovande, men läget är ändå kritiskt. Det kollosala lanseringsfiaskot kombinerat med massuppsägningar gör det osäkert om studion ens överlever - eller om "Everywhere"-plattformen som spelet skulle attrahera utvecklare till blir något mer än ett framtidshopp.

        Tror du att Build a Rocket Boy överlever situationen?

        <bild>Toppkvalitet.</bild>


        F1-ägaren Liberty Media fri att förvärva MotoGP, affären godkänd av EU-kommissionen2025-06-23 15:53

        Liberty Media, den amerikanska holdingägaren av Formel 1, kommer också att bli ägare till MotoGP. På måndagen släppte alla inblandade parter (Liberty Media och nuvarande rättighetsägare Dorna Sports) ett uttalande där de säger att EU-kommissionen har gett "ovillkorligt godkännande" för att slutföra förvärvet, som kommer att slutföras senast den 3 juli 2025.

        Affären tillkännagavs redan i mars 2024, men med tanke på transaktionens storlek (4,2 miljarder dollar, 3,64 miljarder euro) väckte det förståeligt nog oro från marknadstillsynsmyndigheter, med tanke på att Liberty Media skulle äga två av de största motorsporttävlingarna i världen, vilket skulle kunna ge dem en orättvis fördel när det gäller sändningsrättigheterna.

        "Enligt EU:s koncentrationsförordning drog kommissionen dock slutsatsen att transaktionen inte kommer att ge upphov till några konkurrensproblem inom Europeiska ekonomiska samarbetsområdet", sade EU:s styrande organ. Liberty Media kommer att förvärva 84% av aktierna från Dorna Sports, det spanska företaget som äger MotoGP. Dornas ledning kommer att behålla 16 procent av verksamheten.

        "Vi tror att sporten och varumärket har en betydande tillväxtpotential", säger Derek Chang, Liberty Medias VD och koncernchef. I framtiden kan vi förvänta oss steg för att utöka MotoGP-attraktionen till en bredare global publik. "MotoGP är en av de mest spännande sporterna på jorden, och vi ser fram emot att påskynda sportens tillväxt och utöka dess räckvidd till ännu fler fans runt om i världen", säger Carmelo Ezpeleta, VD för Dorna Sports.

        Att ta fram MotoGP:s verkliga potential och göra det till en världsomspännande sport



        Liberty Media hoppas kunna göra samma sak som de gjorde med Formel 1: förvandla en relativt nischad tävling till ett världsomspännande fenomen. När det gäller F1 bidrog Netflix-serien Drive to Survive, som släpptes under pandemin, till att öka F1:s popularitet på andra marknader, särskilt USA, som kommer att återvända till tävlingen nästa år med ett nytt team, Cadillac. F1-filmen med Brad Pitt som släpps den här veckan är ytterligare ett steg mot att göra F1 mer universellt.

        MotoGP är ännu mer nischat, ganska populärt i södra Europa, men ignoreras för det mesta överallt annars, med de flesta toppteam och förare som kommer från Italien och Spanien. Med en mer aggressiv marknadsföringskampanj, som gör förarna till kändisar och förmodligen några strategier i andra medier som filmer eller TV-program, kan MotoGP verkligen bli en världsomspännande tävling.

        <bild></bild>


        Konkurrensverkets beslut om Switch 2-priserna – skriver av ärendet2025-06-23 14:05
        Bergsala och återförsäljare anmäldes.
        Death Stranding 2: On the Beach2025-06-23 12:00
        Striderna förändrar Death Stranding 2 medan Kojima är i högform – på gott och ont.
        GOG uppmuntrar till donationer när du köper spel2025-06-23 09:48
        "Istället för att höja priserna."
        "Battlefield 6"-klipp från kampanjen läcker2025-06-23 07:52
        Ska ta oss till bland annat USA.
         073-731 76 64   [email protected]