• Logga in
    • Sök
    • Kategorier
    • Senaste
    • Taggar
    • Populära

    Pokémon Crystal (2000)

    Recensioner
    a-uex7-spel
    1
    2
    382
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Jenkler
      Jenkler Senaste redigerad av Mikael

      |==========>
      Source: https://www.mobygames.com/game/pokmon-crystal-version
      <==========|

      Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • Michael
        Michael Senaste redigerad av

        |==========>
        Format: GBC
        Rating: 3

        Comment:
        Köpte det av en klasskamrat för 50 spänn då det var en bra deal, trots att jag redan hade tröttnat på Pokémon. Jag hade insett att de hundratals avsnitten av TV-serien hade exakt samma upplägg och jag hade svårt att ta till mig de nya pokémonsen. De var fula och hade konstiga namn. Nu när jag spelat igenom remaken av Röd/Blå samt originalet efter varandra så känns det uppfriskande med nya tillskott, men det räcker inte för att få det här spelat att stå ut i mängden. Kul med fågelgym och gym för andra typer som jag inte var van vid dock.

        Som barn körde jag fast i Crystal tidigt och gav sedan upp, så det är första gången jag spelade igenom det, trots att jag även denna gång körde fast, förmodligen på samma ställe.
        <==========|

        Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
        • 1 / 1
        • Första inlägget
          Sista inlägget
        • Doom (2016)

          Mattias

          |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          Recensioner
        • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          Recensioner
        • Crazy Taxi (1999)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
          <==========|

          Recensioner
        • My Time at Portia (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
          <==========|

          Recensioner
        • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
          <==========|

          Recensioner
        • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
          <==========|

          Recensioner
        • Super Mario Odyssey (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
          <==========|

          Recensioner
        • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
          <==========|

          Recensioner
        • Minesweeper Genius (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
          <==========|

          Recensioner
        • Jurassic World Evolution (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
          <==========|

          Recensioner
        • Up (2009)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/up
          <==========|

          Recensioner
        • Detroit: Become Human (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
          <==========|

          Recensioner
        • South Park: The Fractured But Whole (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
          <==========|

          Recensioner
        • Super Stardust Ultra (2015)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
          <==========|

          Recensioner
        • Winter Stars (2011)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
          <==========|

          Recensioner
        • Scribblenauts Showdown (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
          <==========|

          Recensioner
        • Far Cry 5 (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
          <==========|

          Recensioner
        • Minit (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minit
          <==========|

          Recensioner
        • BioShock 2 (2010)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
          <==========|

          Recensioner
        • Word Sudoku (2014)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
          <==========|

          Recensioner



        Senaste inläggen från UEX

        • |==========>
          Completed: 2022-08-29
          Format: Stadia
          Rating: 4

          Comment:
          Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

          Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

          Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS4

          Comment:
          Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

          De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

          Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

          Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

          Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

          Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

          Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS3
          Rating: 3

          Comment:
          För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

          Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

          Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

          Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

          Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

          Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

          Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
          <==========|

          • läs mer

        Nyheter

        F1-ägaren Liberty Media fri att förvärva MotoGP, affär godkänd av Europeiska kommissionen2025-06-23 15:53

        Liberty Media, den amerikanska holdingägaren av Formel 1, kommer också att bli ägare till MotoGP. På måndagen släppte alla inblandade parter (Liberty Media och nuvarande rättighetsägare Dorna Sports) ett uttalande där de säger att EU-kommissionen har gett "ovillkorligt godkännande" för att slutföra förvärvet, som kommer att slutföras senast den 3 juli 2025.

        Affären tillkännagavs redan i mars 2024, men med tanke på transaktionens enorma omfattning (4,2 miljarder dollar, 3,64 miljarder euro) väckte det förståeligt nog oro från marknadstillsynsmyndigheter, med tanke på att Liberty Media skulle äga två av de största motorsporttävlingarna i världen, vilket skulle kunna ge dem en orättvis fördel när det gäller sändningsrättigheterna.

        "Enligt EU:s koncentrationsförordning drog kommissionen dock slutsatsen att transaktionen inte kommer att ge upphov till några konkurrensproblem inom Europeiska ekonomiska samarbetsområdet", sade EU:s styrande organ. Liberty Media kommer att förvärva 84% av aktierna från Dorna Sports, det spanska företaget som äger MotoGP. Dornas ledning kommer att behålla 16 procent av verksamheten.

        "Vi tror att sporten och varumärket har en betydande tillväxtpotential", säger Derek Chang, Liberty Medias VD och koncernchef. I framtiden kan vi förvänta oss steg för att utöka MotoGP-attraktionen till en bredare global publik. "MotoGP är en av de mest spännande sporterna på jorden, och vi ser fram emot att påskynda sportens tillväxt och utöka dess räckvidd till ännu fler fans runt om i världen", säger Carmelo Ezpeleta, VD för Dorna Sports.

        Att ta fram MotoGP:s verkliga potential och göra det till en världsomspännande sport



        Liberty Media hoppas kunna göra samma sak som de gjorde med Formel 1: förvandla en relativt nischad tävling till ett världsomspännande fenomen. När det gäller F1 bidrog Netflix-serien Drive to Survive, som släpptes under pandemin, till att öka F1:s popularitet på andra marknader, särskilt USA, som kommer att återvända till tävlingen nästa år med ett nytt team, Cadillac. F1-filmen med Brad Pitt som släpps den här veckan är ytterligare ett steg mot att göra F1 mer universellt.

        MotoGP är ännu mer nischat, ganska populärt i södra Europa, men ignoreras för det mesta överallt annars, med de flesta toppteam och förare som kommer från Italien och Spanien. Med en mer aggressiv marknadsföringskampanj, som gör förarna till kändisar och förmodligen några strategier i andra medier som filmer eller TV-program, kan MotoGP verkligen bli en världsomspännande tävling.

        <bild></bild>


        THQ Nordic arrangerar eget spelevent i augusti2025-06-23 15:33

        THQ Nordic meddelar att de fortsätter sin årliga sommartradition med en Digital Showcase i augusti. De bekräftar att årets evenemang äger rum den 1 augusti klockan 21:00, och showen kommer bjuda på följande:

        "This year's showcase promises a feast of world premiere announcements, fresh updates on previously announced titles (yes, including some long-awaited release dates), and - you guessed it - a few surprises we didn't hint at already... or did we?"
        <social>https://www.threads.com/@thqnordic/post/DLPoWYAtVjy</social>
        THQ Nordic bekräftar även att Gothic 1 Remake, Titan Quest II, Reanimal, The Eternal Life of Goldman och Wreckfest 2 definitivt kommer dyka upp, och dessutom utlovas "a few aces" som ska vara "dark and thrilling or colorful and heartwarming or even a true family game - and a couple that nobody's expecting (No, it's still not the Spanish Inquisition - sorry)".

        Exakt hur långt eventet blir har ännu inte avslöjats.

        <video>

        <bild></bild>


        Allt naket i 28 Years Later var fejkat2025-06-23 15:20

        Om du redan sett 28 Years Later har du såklart noterat att filmen innehåller en hel del naket, något som förklaras av att de zombieliknande varelserna i filmen förlorat sina kläder under de nästan tre decennier som gått sedan virusutbrottet startade. Man kunde kanske tro att det därmed skulle underlätta inspelningen: färre kostymer att hantera, mindre förberedelser. Men i själva verket var det precis tvärtom.

        I en intervju hos People berättar regissören Danny Boyle att all nakenhet i filmen är fejk. Inga skådespelare var nakna och allt är resultatet av noggrant konstruerade proteser. Anledningen till detta är närvaron av unga skådespelare på inspelningen.

        I Storbritannien förbjuder Child Offenses Act att minderåriga utsätts för faktisk nakenhet på filminspelningar. Därför var teamet tvunget att hitta en alternativ lösning:

        "Interestingly, because there was a 12-year-old boy on set, you're not allowed for anybody to be naked, not really naked, so they look naked, but it's all prosthetics."

        Han berättar även om det korta och överraskande samtal han hade med projektets intimitetskoordinator:

        "So it's like, 'Oh my God,' so we had to make everybody prosthetic genitals. We never knew that going in, it was a nightmare".

        Om du ännu inte sett 28 Years Later, missa inte vår recension i vilken vi går på djupet med filmens alla styrkor (och svagheter).

        <bild>Skådespelare med kläderna på sig.</bild>


        Microsoft bekräftar att Xbox och Activision Blizzard medverkar på årets Gamescom2025-06-23 14:29

        Listan över medverkande på årets Gamescom växer stadigt, och nu har både Xbox och Activision Blizzard bekräftat sin närvaro på den tyska spelmässan. Microsoft lovar att berätta fler detaljer om sin medverkan inom kort, medan Blizzard redan avslöjat en del av vad fansen kan se fram emot, vilket i synnerhet lär glädja hängivna {World of Warcraft}-spelare.

        <social>https://bsky.app/profile/xbox.com/post/3lsbna6uj6s2z</social>

        För World of Warcraft-publiken väntar nämligen ett första smakprov på expansionen Midnight, vilket är nästa kapitel i The Worldsoul Saga. Expansionen förväntas släppas någon gång under 2026, men under Gamescom kommer besökarna få chansen att ta del av nyheter, paneldiskussioner med utvecklarna, meet & greets, cosplay-shower och självklart möjligheter att plocka hem exklusivt loot. Blizzard skriver:

        "Blizzard Entertainment's World of Warcraft has officially announced its highly anticipated presence at gamescom in 2025. Taking place annually in Cologne, Germany, gamescom is one of the world's largest gaming events. Attendees will be treated to exclusive news and updates about Midnight, the next chapter of The Worldsoul Saga."

        <social>https://bsky.app/profile/worldofwarcraft.blizzard.com/post/3lsbni3alcy2b</social>

        Mässan äger rum mellan den 20 och 24 augusti i Köln, och det verkar rimligt att både Xbox och Blizzard har mycket mer att visa upp när Europas största spelevent går av stapeln. Finns det något du hoppas på att få se?

        <bild>Två månader kvar till fler roliga utannonseringar.</bild>


        Konkurrensverkets beslut om Switch 2-priserna – skriver av ärendet2025-06-23 14:05
        Bergsala och återförsäljare anmäldes.
        Nintendo förklarar avsaknaden av gästkaraktärer i Mario Kart World2025-06-23 13:54

        Det är svårt att klaga på utbudet av karaktärer i {Mario Kart World} (även om vi fortfarande inte hämtat oss från det faktum att Pauline bara har två dräkter), vilket är seriens hittills största ensemble. Men trots detta har vissa haft synpunkter.

        Till skillnad från i {Mario Kart 8 Deluxe} saknas nämligen gäster från andra Nintendo-serier såsom Link, Isabelle från {Animal Crossing} och {Splatoon}-karaktärer. Så varför fick de stryka på foten? Just detta besvarar nu producenten Kosuke Yabuki i en intervju hos Ouest-France (tack Nintendo Everything) och säger, översatt med Bing:

        "Som utvecklare skulle det ha känts malplacerat att lägga till karaktärer från andra spel i det här universumet. Och det kändes inte nödvändigt med tanke på allt vi redan kunde göra med Mario."

        Med det sagt så verkar han vara öppen för att ändra på detta, och säger att de kommer hålla koll på hur spelarna agerar:

        "Vi kan inte låta bli att undra hur spelarna kommer att uppfatta denna ensemble. Men det finns så många karaktärer och så många kostymer att varje spelare säkert hittar någon de gillar."

        Och så tyckes det ha blivit, för Yabuki säger att mottagandet varit överväldigande, innan han avslöjar att egna nya favoriten är kossan - en förare han definitivt inte är ensam om att gilla:

        "Vi hoppades naturligtvis att tillskottet av dessa nya förare skulle bli en trevlig överraskning för spelarna. Men gensvaret har varit så entusiastiskt att vi själva blev överraskade! Det har helt klart överträffat våra förväntningar."

        Vad tycker du själv, hoppas du på gästspel längre fram eller är det bra att utvecklarna håller sig i Svampriket?

        <bild>Cow verkar ha blivit en favorit för alla - inklusive utvecklarna.</bild>


        Death Stranding 2: On the Beach2025-06-23 12:00
        Striderna förändrar Death Stranding 2 medan Kojima är i högform – på gott och ont.
        GOG uppmuntrar till donationer när du köper spel2025-06-23 09:48
        "Istället för att höja priserna."
        "Battlefield 6"-klipp från kampanjen läcker2025-06-23 07:52
        Ska ta oss till bland annat USA.
        Såja! 20 minuter från vampyrrollspelet Blood of the Dawnwalker2025-06-23 05:46
        Från tunga Witcher 3-namn.
         073-731 76 64   [email protected]