• Logga in
    • Sök
    • Kategorier
    • Senaste
    • Taggar
    • Populära

    Killzone (2004)

    Recensioner
    a-uex2-spel a-uex7-spel
    2
    3
    392
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Jenkler
      Jenkler Senaste redigerad av Mikael

      |==========>
      Source: https://www.mobygames.com/game/ps2/killzone
      <==========|

      Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • Michael
        Michael Senaste redigerad av Michael

        |==========>
        Rating: 3
        Format: PS2

        Comment:
        Recension skriven 2007-08-01.

        Jag har aldrig sett fram emot ett spel så mycket som med Killzone. Jag tittade på screenshots, såg alla trailers och läste igenom varenda förtitt både en och två gånger. Längtan var ibland så plågsam att jag hade svårt att sova. Äntligen skulle vi PS2-ägare få ett FPS värt namnet. Och det började bra. Det bästa introt som spelvärlden någonsin skådat spelades upp på skärmen och man kände bara "Wow!". Men den känslan kom dessvärre aldrig tillbaka.

        Jag är inte grafikkåt på något sätt, men här skapar det problem. Jag hade hellre sett att spelets grafik varit enkel och att det rullade på bra istället för som det är här, superavancerad grafik som inte hårdvaran klarar av vilket skapar både slowdowns och tusentals grafikbuggar.

        Det snackades på förhand om en Halo-dödare, men Guerrilla nöjde sig med att göra det bästa FPS:et till PS2. Det blev inte ens det. Det faller helt enkelt på att det är så överambitiöst. ALLT skulle verkligen vara med. Lång kampanj, fyra olika karaktärer med olika egenskaper, sanslös grafik, supersmarta fiender, en massa vapen och ett matigt onlineläge. Om de lagt ribban lite lägre hade det här verkligen kunnat bli något, om de skulle kunna lyckas med allt de siktade på hade de behövt utveckla spelet åtminstone i ett par år till.

        Trots att recensionen liknar en sågning så är det här ett bra spel. Jag älskar ändå spelets alla vapen och det är kul att skjuta de underbart designade fienderna. Man får nästan en tår i ögat när man spelar det för man ser verkligen att det kunde ha varit så mycket bättre. De största problemen beror på hårdvarubegränsningarna och det är inget Guerrilla behöver oroa sig för nästa gång. Om utvecklarna inte tar sig vatten över huvudet igen så kan Killzone 2 bli det Killzone 1 inte blev: Ett fantastiskt FPS. Men jag tänker inte gå i samma fälla igen och bygga upp några enorma föväntningar, Guerrilla har ju trots allt aldrig lyckats fullt ut tidigare.

        --

        Spela hellre Killzone 2 eller Resistance 2
        <==========|

        Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
        • Mikael
          Mikael Senaste redigerad av

          |==========>
          Format: PS2
          Rating: 4

          Comment:
          Ett riktigt bra spel med underbart into.
          <==========|

          Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

          Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
          • 1 / 1
          • Första inlägget
            Sista inlägget
          • Doom (2016)

            Mattias

            |==========>
            Source:
            https://www.mobygames.com/game/doom___
            <==========|

            Recensioner
          • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
            <==========|

            Recensioner
          • Crazy Taxi (1999)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
            <==========|

            Recensioner
          • My Time at Portia (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
            <==========|

            Recensioner
          • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
            <==========|

            Recensioner
          • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
            <==========|

            Recensioner
          • Super Mario Odyssey (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
            <==========|

            Recensioner
          • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
            <==========|

            Recensioner
          • Minesweeper Genius (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
            <==========|

            Recensioner
          • Jurassic World Evolution (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
            <==========|

            Recensioner
          • Up (2009)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/up
            <==========|

            Recensioner
          • Detroit: Become Human (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
            <==========|

            Recensioner
          • South Park: The Fractured But Whole (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
            <==========|

            Recensioner
          • Super Stardust Ultra (2015)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
            <==========|

            Recensioner
          • Winter Stars (2011)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
            <==========|

            Recensioner
          • Scribblenauts Showdown (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
            <==========|

            Recensioner
          • Far Cry 5 (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
            <==========|

            Recensioner
          • Minit (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/minit
            <==========|

            Recensioner
          • BioShock 2 (2010)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
            <==========|

            Recensioner
          • Word Sudoku (2014)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
            <==========|

            Recensioner



          Senaste inläggen från UEX

          • |==========>
            Completed: 2022-08-29
            Format: Stadia
            Rating: 4

            Comment:
            Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

            Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

            Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Source:
            https://www.mobygames.com/game/doom___
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Format: PS4

            Comment:
            Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

            De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

            Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

            Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

            Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

            Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

            Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Format: PS3
            Rating: 3

            Comment:
            För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

            Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

            Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

            Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

            Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

            Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

            Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
            <==========|

            • läs mer

          Nyheter

          Du kan tävla med riktiga Sonic Racing: Crossworlds inspirerade gokarts under Esports World Cup 20252025-07-05 17:00

          I ett samarbete med The Jameel Motorsport Park kommer du att kunna beskåda en uppvisningsmatch i {Sonic Racing: Crossworlds} under Esport World Cup 2025. Tävlingarna kommer att ske i Saudiarabiens huvudstad Riyadh den femte augusti. My Nintendo News skriver följande:

          You can watch the Sonic Racing: CrossWorlds show match on 5th August inside the venue's Gaming Hall. That's not all as SEGA will be holding a limited-time kart racing event with CrossWorlds-themed go-karts, tracks, and helmets at the The Jameel Motorsport Park.

          Är du sugen på att tävla i riktiga fordon med Sonic-tema går även det att göra. Är du inte villig eller har möjlighet att resa till Saudiarabien går detta spektakel att följa via Internet. Sonic Racing: Crossworlds släpps 25 september till PC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox One och Xbox Series X. Vilken plattforms-maskot tycker du har bäst racingspel?

          <bild>Mario, Sonic och många andra kända karaktärer har egna bilspel idag.</bild>


          Blizzard avslutar all support för Warcraft Rumble Archlight2025-07-05 16:21
          Blizzard upptäcker att för få spelare hade mobiltelefoner...
          Bygg din egen chicken walker - AT-ST kommer i augusti2025-07-05 15:55

          Star Wars AT‑ST Walker, den klassiska "chicken walker", gör äntligen entré i Legovärlden som ett storstilat UCS-set. Ett solklart måste för alla samlare som med sina 1513 bitar är ett imponerande bygge. Cirka 37 cm hög, 22 cm lång (och bred) - perfekt i hyllan hos vilken Star Wars-nörd som helst.

          Setet riktar sig till vuxna samlare, med åldersrekommendation på 18 och släppdatumet är satt till den 1:a augusti med en prislapp på 2499 kronor. Inte fullt lika mustigt som vissa andra UCS-modeller med andra ord.

          Rent visuellt och i detalj är AT-ST-bygget trogen filmens design, med rörliga leder och autentiska proportioner som gör den till ett snyggt displayföremål. Måtten känns dessutom rätt schyssta - den är tillräckligt stor för att imponera, men inte otymplig (jag tittar på dig Star Wars Venator).

          För den som är sugen på att förhandsbeställa byggsatsen redan nu så går det utmärkt att göra på Legos hemsida.

          Är detta en byggsats du kommer att köpa?

          <bild>Chicken! Goood!</bild>


          Prime Video släpper teaser för The Terminal List: Dark Wolf2025-07-05 14:35

          Häromdagen släppte Prime Video en teaser trailer för kommande The Terminal List: Dark Wolf som är en prequel till TV-serien The Terminal List från 2022 med Christ Pratt i en av huvudrollerna. The Terminal List baseras på boken med samma namn från 2018 och handlar om Navy Seal-befälhavaren James Reece (Chris Pratt) som efter att ett uppdrag i Syrien går fel, blir inblandad i politisk konspiration med rötter i Vita huset.

          I The Terminal List: Dark Wolf hittar vi nu Taylor Kitsch i huvudrollen som Ben Edwards och kretsar kring dennes bakgrundshistoria innan han blir en del av händelserna i The Terminal List. Förutom en återvändande Taylor Kitsch, kommer vi även att få återse Chris Pratt i rollen som James Reece.

          Så här berättar Kitsch själv om den kommande serien:
          "Digging into Ben's origin with Dark Wolf was a blast. This season goes even deeper—there's more grit, more heart, and a lot more on the line. It's raw, it's honest, and it really lets you see the heart of who he is."

          Han fortsätter:
          "I have so much respect for the military and SEAL community and loved showing their brotherhood, the things you fight to hold onto, and just letting it all play out. I think fans are going to have a great time with it."

          Tv-serien har premiär den 27 augusti 2025, så väntan blir inte allt för lång.

          Har du sett The Terminal List och sugen på att se mer?

          <video>


          Xbox-fans säger upp Game Pass i protest mot massuppsägningarna2025-07-05 13:52

          De stora uppsägningar som nyligen drabbat Microsoft och inte minst Xbox-divisionen har nog inte lämnat någon oberörd, speciellt då bolaget senaste resultat överträffade förväntningarna och inbringade rekordvinster. Så i protest har nu många fans valt att ventilera och uttrycka sin frustration genom att helt enkelt säga upp Game Pass som en form av bojkott mot Microsoft och deras handlingar.

          Diskussioner på forum som ResetEra och Reddit pyr av ilska och utöver att säga upp Game Pass-abonnemangen, så säljer även folk sina konsoler eller byter från Windows till Mac eller Linux. Bland kommentarerna kan man läsa:

          "Stop using Windows products if you can. There are several nice threads here on setting up Linux"

          och

          "My sub is ending on 30th Octorber and I don't have intention of resubbing, shame I'll lost access to my GWG games, but that's life"

          Anledningarna till missnöjet sträcker sig dessutom långt bortom uppsägningarna, som mer eller mindre bara blev droppen som fick bägaren att rinna över. Nej, folk är överlag förbannade på Microsoft som prioriterar prenumerationer och AI över konsoler, spel och applikationer man faktiskt kan äga.

          Det är inte bara arbetsuppsägningarna, utan även att Microsoft prioriterar AI- och prenumerationsaffärer över konsolspel och fysisk hårdvara. Många kritiker menar att affärsmodellen urholkar förtroendet bland kärnanvändarna och fansen. Online har nu "Cancel Your Game Pass" tagit fart, där många om att de verkligen tänker sluta betala för tjänsten eller även byta från Windows till ett annat alternativ.

          Det handlar om principer, besvikelse, och en känsla av att Xbox förlorat sin själ — varför stödja något man inte tror på längre? Det finns även en baksida: någon påpekar att en massuppsägning kanske bara slår mot utvecklarna och inte nödvändigtvis på Microsofts ledning. Bland de många kommentarer som går att finna kan man läsa:

          "Joke of a company"

          och

          "Microsoft can go to hell"

          Folk är helt enkelt förbannade, och av god anledning. Eller vad säger du?

          Vad tycker du om Microsoft som bolag idag, och deras affärsmodell?

          <social>https://www.instagram.com/p/DH_oos6uCCK/</social>


          The Bear återvänder i en femte säsong2025-07-05 13:22

          Den fjärde säsongen av The Bear släpptes till Disney+ så sent som förra veckan, men succén har redan varit så pass tydlig att FX nu, enligt Deadline, valt att förnya serien för en femte säsong.

          Det här var kanske inte helt oväntat med tanke på hur säsong fyra avslutades med en rejäl cliffhanger och ett tydligt behov av fortsatt story, men nu är det alltså officiellt att serien kommer tillbaka.

          När det är dags för premiär för säsong fem återstår att se, men med tanke på seriens tidigare lanseringsmönster vore sommaren 2026 en rimlig gissning. Dock kan det bli svårare att få ihop schemat framöver, särskilt eftersom flera av skådespelarna har blivit heta namn i Hollywood. Jeremy Allen White och Ebon Moss-Bachrach har numera roller i Star Wars respektive Marvel, och Ayo Edibiri betraktas som en av de mest lovande unga skådisarna i branschen.

          Är du redo för ännu en omgång skrik och kaos i köket med The Bear?

          <bild>Jeremy Allen White ska härnäst spela Rotta the Hutt, Jabba the Hutts son i kommande filmen The Mandalorian & Grogu.</bild>


          Dying Light-studion lägger ned två påbörjade spel2025-07-05 12:04
          Men alla arbetare på Techland är säkra.
          Capcom avtäcker Resident Evil Survival Unit2025-07-05 10:03
          Mobila zombier.
          Spelhelgen är här – prognosen talar för varma solskensspel2025-07-04 15:00
          Gammalt FZ-ordspråk: "Det finns inget dåligt väder, bara soliga spel".
          Världens bästa vapen – Åttondelsfinaler2025-07-04 14:00
          Sexton ska bli åtta. Hagelbrakare, kofot, får. Det är era röster som avgör.
           073-731 76 64   [email protected]