• Logga in
    • Sök
    • Kategorier
    • Senaste
    • Taggar
    • Populära

    Killzone (2004)

    Recensioner
    a-uex2-spel a-uex7-spel
    2
    3
    391
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Jenkler
      Jenkler Senaste redigerad av Mikael

      |==========>
      Source: https://www.mobygames.com/game/ps2/killzone
      <==========|

      Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • Michael
        Michael Senaste redigerad av Michael

        |==========>
        Rating: 3
        Format: PS2

        Comment:
        Recension skriven 2007-08-01.

        Jag har aldrig sett fram emot ett spel så mycket som med Killzone. Jag tittade på screenshots, såg alla trailers och läste igenom varenda förtitt både en och två gånger. Längtan var ibland så plågsam att jag hade svårt att sova. Äntligen skulle vi PS2-ägare få ett FPS värt namnet. Och det började bra. Det bästa introt som spelvärlden någonsin skådat spelades upp på skärmen och man kände bara "Wow!". Men den känslan kom dessvärre aldrig tillbaka.

        Jag är inte grafikkåt på något sätt, men här skapar det problem. Jag hade hellre sett att spelets grafik varit enkel och att det rullade på bra istället för som det är här, superavancerad grafik som inte hårdvaran klarar av vilket skapar både slowdowns och tusentals grafikbuggar.

        Det snackades på förhand om en Halo-dödare, men Guerrilla nöjde sig med att göra det bästa FPS:et till PS2. Det blev inte ens det. Det faller helt enkelt på att det är så överambitiöst. ALLT skulle verkligen vara med. Lång kampanj, fyra olika karaktärer med olika egenskaper, sanslös grafik, supersmarta fiender, en massa vapen och ett matigt onlineläge. Om de lagt ribban lite lägre hade det här verkligen kunnat bli något, om de skulle kunna lyckas med allt de siktade på hade de behövt utveckla spelet åtminstone i ett par år till.

        Trots att recensionen liknar en sågning så är det här ett bra spel. Jag älskar ändå spelets alla vapen och det är kul att skjuta de underbart designade fienderna. Man får nästan en tår i ögat när man spelar det för man ser verkligen att det kunde ha varit så mycket bättre. De största problemen beror på hårdvarubegränsningarna och det är inget Guerrilla behöver oroa sig för nästa gång. Om utvecklarna inte tar sig vatten över huvudet igen så kan Killzone 2 bli det Killzone 1 inte blev: Ett fantastiskt FPS. Men jag tänker inte gå i samma fälla igen och bygga upp några enorma föväntningar, Guerrilla har ju trots allt aldrig lyckats fullt ut tidigare.

        --

        Spela hellre Killzone 2 eller Resistance 2
        <==========|

        Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
        • Mikael
          Mikael Senaste redigerad av

          |==========>
          Format: PS2
          Rating: 4

          Comment:
          Ett riktigt bra spel med underbart into.
          <==========|

          Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

          Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
          • 1 / 1
          • Första inlägget
            Sista inlägget
          • Doom (2016)

            Mattias

            |==========>
            Source:
            https://www.mobygames.com/game/doom___
            <==========|

            Recensioner
          • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
            <==========|

            Recensioner
          • Crazy Taxi (1999)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
            <==========|

            Recensioner
          • My Time at Portia (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
            <==========|

            Recensioner
          • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
            <==========|

            Recensioner
          • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
            <==========|

            Recensioner
          • Super Mario Odyssey (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
            <==========|

            Recensioner
          • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
            <==========|

            Recensioner
          • Minesweeper Genius (2019)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
            <==========|

            Recensioner
          • Jurassic World Evolution (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
            <==========|

            Recensioner
          • Up (2009)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/up
            <==========|

            Recensioner
          • Detroit: Become Human (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
            <==========|

            Recensioner
          • South Park: The Fractured But Whole (2017)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
            <==========|

            Recensioner
          • Super Stardust Ultra (2015)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
            <==========|

            Recensioner
          • Winter Stars (2011)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
            <==========|

            Recensioner
          • Scribblenauts Showdown (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
            <==========|

            Recensioner
          • Far Cry 5 (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
            <==========|

            Recensioner
          • Minit (2018)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/minit
            <==========|

            Recensioner
          • BioShock 2 (2010)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
            <==========|

            Recensioner
          • Word Sudoku (2014)

            Jenkler

            |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
            <==========|

            Recensioner



          Senaste inläggen från UEX

          • |==========>
            Completed: 2022-08-29
            Format: Stadia
            Rating: 4

            Comment:
            Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

            Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

            Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Source:
            https://www.mobygames.com/game/doom___
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Format: PS4

            Comment:
            Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

            De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

            Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

            Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

            Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

            Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

            Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
            <==========|

            • läs mer
          • |==========>
            Format: PS3
            Rating: 3

            Comment:
            För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

            Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

            Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

            Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

            Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

            Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

            Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
            <==========|

            • läs mer

          Nyheter

          Hideo Kojima kommer inte ha "särskilt mycket att säga till om" angående Death Stranding-filmen2025-06-23 05:09

          Efter att filmer som The Super Mario Bros Movie och A Minecraft Movie dominerat biotoppen är det såklart inte konstigt att filmstudios nu tävlar om att förvandla stora spelserier till biosuccéer. Men det handlar inte bara om färgglada äventyr för barnfamiljer, produktionsbolag är också intresserade och satsar på mer vuxna spelfilmatiseringar. Två av de mest uppmärksammade just nu är baserade på {Elden Ring} och {Death Stranding}.

          I en intervju hos Variety berättar Hideo Kojima, den legendariske spelskaparen bakom Death Stranding (och Metal Gear), om hur involverad han själv kommer att vara i filmversionen:

          "I think I will help produce it - I need to kind of guide the project - but I can't direct it myself, schedule-wise. I made Death Stranding as a game, so in order to turn it into a movie, it'll be something totally different.

          But it's my baby, so I would like to overlook the project. I'm teaming up with A24 and Michael Sarnoski, so he will be writing and directing. I'll let them work on it without too much of my input, because that might get in their way. I don't want to go in and ask them to make a bunch of changes; that's not cool. I have to trust these people, and I trust A24 and Michael."


          Med andra ord: även om Kojima inte kommer vara involverad i det kreativa arbetet bakom kameran, är han ändå med och sätter tonen för projektet som en sorts vägledande producent. Att låta en såpass personlig skapelse tolkas fritt av andra kräver förstås förtroende, men Kojima verkar trygg i sitt samarbete med både A24 och Michael Sarnoski, som tidigare regisserade Pig med Nicolas Cage.

          Parallellt blickar Kojima mot nästa stora spelsläpp, {Death Stranding 2: On the Beach} släpps som bekant den 26 juni. Så även om filmversionen dröjer, kommer vi fans inte behöva vänta länge på att få återvända till Kojimas milt sagt kryptiska och tämligen unika värld.

          <bild></bild>


          Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time utökas med roguelike-läge och öppen spelvärld2025-06-23 04:07

          Utan förvarning har det nu bekräftats att {Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time} snart får ett nytt spelläge, närmare bestämt roguelike i en öppen värld. Enligt ett nytt blogginlägg handlar det om gratis DLC komplett med ett nytt system som ska tilltala både nya och återvändande fans.

          Detaljerna är i nuläget ganska sparsamma. Det vi vet är att läget blir ett tillägg till området Ginormosia, och kommer bjuda på "powerful new gear" samt "new stylish equipment, mounts, and a variety of unusual items". Dessutom utlovas nya frisyrer, emotes och till och med en ny karaktär - en figur som enligt utvecklarna kommer att spela "pivotal role in the story" och "leave a significant mark on the world".

          Utvecklaren Level5 lägger till att de "actively working on the new content with the goal of delivering it to players as soon as possible" samt att de "appreciates everyone's continued support and remains committed to continuously refining Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time, as well as expanding content to provide the best possible gaming experience."

          När uppdateringen och det nya spelläget släpps är fortfarande oklart, men det kommer iallafall till alla plattformar där spelet har släppts.

          <bild></bild>


          Aaero 2: Black Razor Edition utannonserat till Playstation 52025-06-23 03:56

          Det har varit ganska tyst kring {Aaero 2} sedan det släpptes till PC och Xbox Series S/X i oktober förra året, men nu är det dags för Playstation-publiken att få ta del av detta rytmiska rymdäventyr. Utvecklarna Mad Fellows och utgivaren Wired Productions har nämligen tillsammans bekräftat att Aaero 2: Black Razor Edition lanseras till Playstation 5 under året.

          PS5-versionen är i grunden samma spel som redan finns ute till andra plattformar, men får lite extra godsaker i form av två nya musikpaket. Dessa kommer dock inte vara exklusiva utan släpps som gratisuppdateringar även till PC och Xbox i samband med lanseringen av Black Razor Edition.

          Bakom de nya musikspåren står bland annat Black Razor Records, alltså Wireds egen musiklabel, samt låtar hämtade från {Arcade Paradise}, ett annat spel från samma utgivare i samarbete med Nosebleed Interactive. De uppskattade originalspåren från Monstercat, vilka varit något av ett signum för {Aaero}-serien, finns dock fortfarande kvar - något som lär glädja fans som föredrar den tyngre och mer elektroniska ljudbilden.

          Kolla in den nya gameplay-trailern nedan.

          <video>

          <bild>Äntligen får fler chansen att vara med.</bild>


          Real Madrid tar sin första seger i klubblags-VM trots att man spelar med tio2025-06-22 21:24

          Real Madrid hade inte råd att missa söndagen i klubblags-VM. Efter att ha spelat oavgjort i öppningsmatchen mot Al Hilal var deras kvalificering till åttondelsfinalen i fara, men framför dem fanns ett av de svagaste lagen i tävlingen, den mexikanska klubben Pachuca, som Real Madrid slog redan tidigare under säsongen i Intercontinental Cup.

          Men det började på sämsta möjliga sätt när Raúl Asencio gjorde en foul och fick rött kort efter några mycket djärva första fem minuter från Pachuca.

          Men även med en man mindre var Real Madrid mestadels effektiva i försvaret, och när de inte var det gjorde målvakten Thiabut Courtois några brutala räddningar. Det är ofta på kontring som Real Madrid känner sig bättre, och Jude Bellingham, Arda Güler och Fede Valverde besegrade Pachuca, som inte hade några chanser att gå till åttondelsfinal efter två raka förluster.

          Beroende på resultatet av matchen mellan Al Hilal och Salzburg kan Real Madrid fortfarande vara gruppledare. Om de kvalificerar sig väntar Juventus eller Manchester City nästa vecka...

          <bild></bild>


          J.K. Rowling jublar över nya Harry Potter-serien2025-06-22 20:24

          Potter-morsan är minst sagt exalterad över den nya HBO-adaptionen av serien. Och efter att ha läst manus till de första episoderna så tog hon till sociala medier och hyllade den som "så, så, SÅ, bra". Utvecklingn av serien, som kommer att adaptera alla sju böcker - en per säsong - är något hon av förståelig anledning följt extremt noga. Hon klargjorde vidare att hon inte skrivit manus själv, men har arbetat "nära" manusförfattarteamet.

          Inspelningen drar igång senare i sommar och premiären är planerad till nästa år eller i värsta fall året därefter, beroende på hur väl arbetet med den fortlöper.

          Som vi tidigare nämnt vid flera tillfällen är dock fortfarande motståndet kring hennes medverkan stort, även bland de medverkande. Över 400 personer - däribland skådespelare som Bella Ramsey, Nicola Coughlan och Paapa Essiedu (som spelar Snape) - har undertecknat ett öppet brev i protest mot att Rowling är involverad, med tanke på hennes kommentarer om transpersoner.

          HBO:s chef Casey Bloys försvarar dock hennes plats i teamet och försäkrar att Rowling är exekutiv producent samt att hennes politiska ståndpunkter inte kommer att infiltrera berättelsen på något sätt.

          Ser du fram emot nya Potter-serien?

          <social>https://x.com/jk_rowling/status/1936549633678860790</social>


          Final Fantasy XVI-regissören vill släppa spelet på Switch 22025-06-22 14:49
          Mer bärbara Final Fantasy.
          Ny Borderlands 4-trailer - Lär dig mer om storyn2025-06-22 13:15
          Lär dig mer om Kairos och dess onding.
          Elden Ring Nightreign remixar bossarna i en ny uppdatering2025-06-22 09:10
          Mixa och matcha.
          Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time får ett roguelike-läge2025-06-21 16:00
          Oväntat DLC på ingång till den gulliga livsstilssimualtorn.
          Är Metroid Prime 4: Beyond nära att släppas?2025-06-21 12:30
          I alla fall om vi ska tror reklamen i Londons tunnelbana.
           073-731 76 64   [email protected]