• Logga in
    • Sök
    • Kategorier
    • Senaste
    • Taggar
    • Populära

    Pokémon Stadium (1998)

    Recensioner
    a-uex7-spel
    1
    2
    397
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Jenkler
      Jenkler Senaste redigerad av Mikael

      |==========>
      Source: https://www.mobygames.com/game/n64/pokmon-stadium
      <==========|

      Jenkler IT AB - Er leverantör för e-handel, hemsidor och IT-support - 073-731 76 64

      Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
      • Michael
        Michael Senaste redigerad av

        |==========>
        Format: N64
        Rating: 2

        Comment:
        Hatade det som barn och sålde av det billigt till grannen, trots att jag inhandlat det för 850 kronor (motsvarande 1 090 kronor i dag, dyrare än Let’s Go inklusive Pokéball Plus) med Transfer Pak. Vad jag ville ha varit ett spel som Pokémon Röd, fast i 3D, där man kunde gå omkring i en värld. Vad jag fick var ett spel där man bara tävlar i en arena.

        När jag spelade nu så gillade jag det till en början. Man måste vara mer taktisk i sina val när alla pokémons är på samma nivå. Lite samma inslag finns inne i Emerald. Vad som dock förstörde upplevelsen var när jag påmindes om hur överjävligt tråkiga attackerna bind och wrap var. Dratini paralyserar en med thunder wave, vilket sänker ens snabbhet och gör att man ibland missar, och sätter sedan igång med sin wrap och då är det tack och adjö på ett utdraget sätt. Wrap skadar typ en HP åt gången, men den gör också så att man inte kan attackera förrän wrappandet är slut och det tar 2-5 omgångar. Men då använder sig givetvis Dratini sig igen av wrap. Att byta pokémon hjälper föga för då blir även den paralyserad och visan är igång igen.

        Efter att ha utsatts för den frustrationen några gånger stängde jag av och jag har inte spelat sedan dess.
        <==========|

        Ett svar Senaste svaret Svara Citera 0
        • 1 / 1
        • Första inlägget
          Sista inlägget
        • Doom (2016)

          Mattias

          |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          Recensioner
        • Broken Sword 5: The Serpent's Curse (2013)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          Recensioner
        • Crazy Taxi (1999)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/crazy-taxi
          <==========|

          Recensioner
        • My Time at Portia (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/my-time-at-portia
          <==========|

          Recensioner
        • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/steamworld-quest-hand-of-gilgamech
          <==========|

          Recensioner
        • Mario + Rabbids: Kingdom Battle (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/switch/mario-rabbids-kingdom-battle
          <==========|

          Recensioner
        • Super Mario Odyssey (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/super-mario-odyssey
          <==========|

          Recensioner
        • Mutant Year Zero: Road to Eden (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/mutant-year-zero-road-to-eden
          <==========|

          Recensioner
        • Minesweeper Genius (2019)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minesweeper-genius
          <==========|

          Recensioner
        • Jurassic World Evolution (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/jurassic-world-evolution
          <==========|

          Recensioner
        • Up (2009)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/up
          <==========|

          Recensioner
        • Detroit: Become Human (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/detroit-become-human
          <==========|

          Recensioner
        • South Park: The Fractured But Whole (2017)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/south-park-the-fractured-but-whole
          <==========|

          Recensioner
        • Super Stardust Ultra (2015)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/playstation-4/super-stardust-ultra
          <==========|

          Recensioner
        • Winter Stars (2011)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.metacritic.com/game/playstation-3/winter-stars
          <==========|

          Recensioner
        • Scribblenauts Showdown (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/scribblenauts-showdown
          <==========|

          Recensioner
        • Far Cry 5 (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/far-cry-5
          <==========|

          Recensioner
        • Minit (2018)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/minit
          <==========|

          Recensioner
        • BioShock 2 (2010)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/bioshock-2
          <==========|

          Recensioner
        • Word Sudoku (2014)

          Jenkler

          |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/word-sudoku-by-powgi
          <==========|

          Recensioner



        Senaste inläggen från UEX

        • |==========>
          Completed: 2022-08-29
          Format: Stadia
          Rating: 4

          Comment:
          Bra uppdatering av klassisk fps. Har inte klarat orginalet, men av det jag spelar kanske denna är mer aktionbetonad. Minns orginalet som lite mer mörk och kuslig.

          Bra kontroll och intressanta fiender. Gillade kanske mindre utforskningsdelarna med att leta utgångar och keycards samt kanske lite för bloated (läs moderna) spelmekaniker med level-ups för allt möjligt, items (som jag sällan använde) samt alt-funktioner för alla vapen. Kunde strömlinjeformat det mer. Också spelstorys verkar vara en lost art. Verkar vara skriven efter filosofin "tell don't show". Det mesta hade hört hemma i manualen på 90-talet. Överlag väger dock gameplayen upp det. Klarade det på svårighetsnivå "hurt me plenty" för att få lite mer utmaning

          Får se om jag ger mig på uppföljaren eller om jag är nöjd ett tag.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source:
          https://www.mobygames.com/game/doom___
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS4

          Comment:
          Under tonåren hittade jag peka-och-klicka-äventyrsgenren efter tips i speltidningen Super Play och blev omedelbart förälskad, så pass förälskad att jag i den senare tonåren bestämde mig för att göra ett eget (och blir än i dag imponerad av den fantasirikedomen jag hade då). Det urspårade Sam & Max Hit the Road samt framför allt Day of the Tentacle blev snabbt mina favoriter, inte minst tack vare den lysande humorn, även om jag i ärlighetens namn inte är säker på om jag klarade någon av dem. Hur mycket jag än tycker om genren så dras de med en del problem och det är en viss tröskel att påbörja ett, jag vet nämligen att de kommer att bli en stundtals frustrerande upplevelse, i synnerhet om spelet har några år på nacken. Jag är ganska dålig på dessa spel, men jag tror ändå att många kommer att känna igen sig i min beskrivning som följer.

          De äldre peka-och-klicka-spelen börjar alltid trevligt där man sugs in i upplevelsen och ständigt gör framsteg. Sedan blir allt bara värre, man får tillgång till fler och fler rum att utforska samt fyller fickorna med fler och fler prylar. Jag kommer att köra fast förr eller senare och desto senare i spelet jag kommer så kommer det att hända desto oftare, till slut efter varje litet framsteg. När jag sedan blir desperat går jag tillbaka till varje rum jag tidigare har besökt och interagerar med varenda liten detalj med varenda pryl med förhoppningen att jag ska springa på någon långsökt lösning som jag omöjligen kan ha tänkt på. Tidigare nämnda Sam & Max hade en del sådana lösningar vill jag minnas, just för att det var ganska urspårat så var även en del pussellösningar det också. Långsökta med andra ord.

          Ofta slutade det med att jag efter mycket om och men tog hjälp av en guide, men det var ungefär där jag tröttnade på spelen. Antingen visade det sig att lösningen var så pass enkel att jag blev besviken på mig själv och kunde inte njuta av upplevelsen längre, eller så hade jag antingen missat att en två pixlar bred pryl var klickbar eller så var lösningen så pass långsökt att det i princip var omöjligt att komma på. Även i de två sistnämnda fallen tröttnade jag på spelen eftersom de medförde att jag konstant såg guiden som en lätt utväg varje gång jag körde fast då jag alltid befarade långsökta lösningar, vilket tog bort allt det roliga från upplevelsen.

          Broken Sword 5 inhandlade jag fysiskt till PS4 för några veckor sedan och det har varit ett kärt återseende till genren. Visst har jag spelat igenom Telltales tre någorlunda moderna och småroliga episodbaserade Sam & Max-spel från 00-talet, men Broken Sword 5 toppar dessa med råge.

          Det är ett peka-och-klicka-äventyr med allt det bästa från 90-talets spel i genren moderniserat till en genomgående trevlig upplevelse. Visst körde jag fast även här i kortare stunder, men det är ju faktiskt något positivt att allt inte är strömlinjeformat, utan man får tänka till lite och ibland prova sig fram. Det som skiljer sig här från många gamla spel är att man oftast är begränsad till en eller två rum och vet då att lösningen finns alldeles i närheten av där man befinner sig.

          Därtill bjuds det på ett fåtal riktigt utmanande, minnesvärda och väldesignade pussel. Jag tvingades ta till det inbyggda ledtrådssystemet (mycket trevligt tillskott) vid ett tillfälle, men inte ens fyra av fem ledtrådar gav mig tillräckligt hjälp på traven. Den som har spelat spelet vet precis vilket pussel jag pratar om, jag lyckades lista ut de flesta ord på egen hand utan hjälp, men ett fåtal av dem var så pass extrema att jag inte ens förstod hur man skulle kunna komma fram till det (utan hjälp) ens efter att jag fått hela svaret i den femte och sista ledtråden och kunde titta på pusslet med nya, fräscha ögon. Jag är inte ens säker på att en promille av spelarna klarar av det utan hjälp. Jag gillade verkligen grundtanken med pusslet, att med hjälp av översatta glyfer skulle luska ut vad andra glyfer betydda, men vissa ord var bara för extremt svåra. Långsökta vågar jag nog påstå.

          Men jag är överlag jättenöjd med upplevelsen, grafiken är fantastiskt vacker, de europeiska miljöerna är väldigt gemytliga och jag hann bli småkär i fransyskan Nico, Georges charmiga följeslagare. Jag kan rekommendera spelet till samtliga som är sugna på ett peka-och-klicka-äventyr i klassisk stil med nödvändiga moderniseringar. Jag nådde eftertexterna i går kring midnatt och när ett spel lämnar ett bestående intryck efter sig vet man att man har spelat igenom någonting väldigt, väldigt bra.
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Source: https://www.mobygames.com/game/broken-sword-5-the-serpents-curse
          <==========|

          • läs mer
        • |==========>
          Format: PS3
          Rating: 3

          Comment:
          För ett par år sedan var jag less på trögstartade moderna spel där man tvingades titta igenom filmsekvenser i två timmar (känns det som) följt av en två timmar lång astråkig tutorial som utgår ifrån att man aldrig har rört ett tv-spel i sitt liv och övertydligheten hänger kvar resten av spelet. Jag införskaffade då ett Dreamcast och det första spelet jag fastnade för var Crazy Taxi och än i dag är det det spel som jag värderar högst till maskinen tillsammans med Tony Hawk’s Pro Skater 2.

          Det var så befriande med ett spel som bara sätter igång direkt utan några som helst instruktioner. Nu är konceptet så pass enkelt att det inte behövs, men generellt var spelen så på den tiden. Var man osäker på något efter att ha börjat spela så fick man slå upp det i manualen. Fysiska manualer saknar jag förvisso inte, har hellre hjälpavsnitt direkt i spelet, men jag avskyr för mycket dialog och att konstant bli hållen i handen. Inte ens när jag var ett barn gillade jag att bli behandlad som ett, än mindre nu.

          Den som har spelat GTA 3, Vice City eller San Andreas vet vad det här handlar om, plocka upp kunder i din taxibil och kör dem till deras destination. That’s it. Skillnaden här är att det helt kretsar kring det, tempot är högre och spelet har den där härliga 90-talsarkadkänslan just eftersom det är ett arkadspel från början. Det finns ett par trick man måste lära sig för att nå de högre poängen, i synnerhet att kunna boosta, vilket jag faktiskt fortfarande inte lyckas göra konsekvent, det krävs en viss tajming. Lyckligtvis finns det några roliga bonusbanor där man kan träna in dessa trick (ja, icke-påtvingad tutorial vid sidan av som samtidigt är roliga att spela har jag inget emot).

          Versionen jag har upplevt den här gången är PS3-versionen emulerad genom PS Now streamat på en PS4. Detta är första gången jag provar PS Now och jag är mycket imponerad. Jag är kanske inte så känslig, men fördröjningar var inget jag tänkte på, vilket är ett gott betyg sett till spelets höga tempo. Ett bra test av vad tekniken går för helt klart, men i och med att det är ett gammalt spel gissar jag att det går fortare att ta emot all data. Vad jag däremot är lite besviken på är PS3-konverteringen i sig då soundtracket är utbytt. Kosta vad det kosta vill, de borde ha löst licenserna till Offspring-låtarna. Jag tyckte att de till en början var tjatiga, men efter några omgångar till blir det svårt att tänka sig Crazy Taxi utan Offspring och mycket riktigt ger de nya låtarna inte alls samma känsla, även om det egentligen inte är något större fel på dem. Dessutom heter restaurangerna inte längre Pizza Hut eller KFC, de har i stället generiska namn.

          Det finns två banor med det huvudsakliga upplägget och där är den som kallas “Arcade Mode” överlägsen. Märkligt nog mycket tack vare att den är väldigt linjär. Det finns till och med en bonusbana där man ska rejsa igenom hela banan på tid, vilket är ganska talande för hur linjär den är. Till en början störde jag mig lite på det, att den var avlång i stället för bred där man hade kunnat åka kors och tvärs, men efter att ha provat den andra banan, Original Mode, så förstår jag varför. Problemet är att det enda man har som hjälpmedel när man ska navigera sig fram är en stor pil, ingen karta eller liknande, och i Original Mode händer det ofta att pilen är vilseledande, att man leds in i återvändsgränder om man följer den. Banan är sämre designad rent i allmänhet, det finns en tunnelbana man kan råka hamna i och gör man det hamnar man förmodligen längre ifrån sin destination än när man startade när man väl har hittat ut.

          Jag hade i övrigt gärna sett mer variation på destinationerna. Det tråkiga är att samma personer alltid vill åka till samma ställe och de står dessutom också alltid på samma ställen, vilket gör att ens rutter oftast blir väldigt lika varandra. Man börjar ofta med att plocka upp den som står närmast och detsamma när man har nått den personens slutdestination och så fortsätter det. Åtminstone som tillval hade jag velat ha slumpade destinationer och taxikunder.

          Problemen till trots, jag älskar Crazy Taxi, det är ren spelglädje, men avsaknandet av originalsoundtracket förhindrar det från att nå ett högre betyg. Det är underbart kul att kryssa sig fram bland bilar i hög fart och det är just därför jag värderar det här högre än uppföljaren. I tvåan så har en hoppknapp tillkommit, vilket tillför nya möjligheter, men det gör det alldeles för lätt att helt enkelt hoppa över mötande trafik i stället för att kryssa sig igenom den.
          <==========|

          • läs mer

        Nyheter

        Rainbow Six: Siege X- och Borderlands-crossover bekräftad2025-07-11 09:39

        Även om {Rainbow Six: Siege} haft några udda crossovers genom åren, har spelet aldrig anammat trenden i samma utsträckning som exempelvis Fortnite eller Call of Duty. Just därför känns varje nytt samarbete extra spännande, och nästa i raden blir med Gearbox galna looter-shooter.

        Borderlands dyker alltså upp i Ubisofts taktiska shooter. Exakt vad samarbetet innebär är ännu oklart, men vi uppmanas att "stay tuned" för mer information den 15 juli. Det som däremot verkar säkert är att Psychos kommer att vara inblandade på något sätt, i teasern får vi nämligen en glimt av den ikoniska karaktären i vad som ser ut att vara ett Operator-skin, även om det inte avslöjas till vilken figur.

        <social>https://x.com/Rainbow6Game/status/1942961989841457508</social>

        Vad hoppas du själv på från det här Borderlands X Rainbow Six: Siege-samarbetet?

        <bild></bild>


        Yeray Álvarez från Athletic Club, positiv i antidoping orsakad av behandling mot håravfall2025-07-11 08:37

        Yeary Álvarez, spansk spelare i Athletic Club Bilbao, har testat positivt i ett dopingtest som UEFA gjorde före Europa League-semifinalmatchen mot Manchester United. Spelaren har blivit tillfälligt avstängd och har helt förnekat att han tagit förbjudna ämnen och erbjuder istället en förklaring: det positiva var en oavsiktlig kontaminering på grund av en behandling han tar mot håravfall.

        Álvarez diagnostiserades med testikelcancer i december 2016. Han genomgick en snabb operation och var tillbaka på fotbollsplanen efter en och en halv månad, men kort därefter var han tvungen att genomgå cellgiftsbehandling. När han kom några månader senare rakade hela truppen huvudet i solidaritet.

        Álvarez har fått en behandling mot alopeci sedan dess. "Efter att ha studerat fallet har vi bekräftat att det positiva resultatet berodde på mitt oavsiktliga intag av ett läkemedel mot håravfall som innehöll en förbjuden substans."

        Hans fall befinner sig för närvarande i förundersökningsfasen, så han kan inte ge ytterligare information om fallet, men under tiden har han tillfälligt stängts av. "Det har varit ett hårt slag och jag kunde inte tro det, eftersom jag aldrig har tagit förbjudna substanser". Athletic har skickat ett meddelande till stöd för Yerays "mänskliga misstag".

        <social>https://x.com/AthleticClub/status/1943355173331702260</social>

        <bild></bild>


        Rykte: Marvel har anlitat en manusförfattare till Midnight Sons2025-07-11 08:35

        Den senaste tiden har Marvel Studios blivit mindre färgglatt och öppnat dörren för mörkare berättelser. Det har vi sett bland annat i Werewolf by Night, Agatha All Along, Doctor Strange in the Multiverse of Madness och även i den senaste filmen, Thunderbolts*. Utan att säga för mycket antydde sista episoden av Ironheart att vi fortsättningsvis kommer se mer demoner och andar i Marvels filmuniversum.

        Ett projekt som det med jämna mellanrum pratats om men som vi ännu inte sett röken av är en film om Midnight Sons som alltså är ett team av övernaturliga hjältar, ofta innehållandes mörkare hjältar som Blade och Ghost Rider. De som lirade Midnight Suns är säkerligen väl bekanta med gruppen och om man nu hoppats att få se en filmversion av gruppen, har vi nu (förhoppningsvis) goda nyheter. Enligt insidern DanielRPK påstås Marvel Studios nämligen ha anlitat en manusförfattare till filmen. Han nämner dock inte vem de anlitat eller när filmen kan tänkas ha premiär. Vi får helt enkelt hoppas att det stämmer och vänta på fler uppdateringar om filmen så småningom.<bild>Vi hoppas få se mer av Man-Thing snart som introducerades i Werewolf by Night.</bild>


        Peter Jacksons dyrbara: Fåglarnas King Kong kan resa sig igen2025-07-11 08:33

        Medan Peter Jackson förbereder sig för att återvända till Midgård med en ny Sagan om ringen-film, ger han sig också ut på ett verkligt äventyr som låter direkt från science fiction. Den hyllade nyzeeländska regissören har gått samman med Colossal Biosciences, ett Texas-baserat genteknikföretag, i ett ambitiöst försök att få tillbaka sydöns jättemoa, en fågel som inte kan flyga och som dog ut för cirka 600 år sedan.

        En gång i tiden var moa mer än 3,6 meter hög och vägde över 200 kilo, och dominerade Nya Zeelands urskogar innan den försvann strax efter att polynesiska bosättare anlände. Nu hoppas Jackson och hans medarbetare kunna återuppliva arten med hjälp av återvunnet DNA och avancerade genredigeringstekniker, och skapa vad vissa kallar en vetenskaplig version av Jurassic Park.

        <bild></bild>

        Jackson, en långvarig moa-entusiast med en personlig samling av över 400 fossiliserade ben, är mer än en tillfällig supporter. Han har investerat 15 miljoner dollar i Colossal och har ett nära samarbete med Ngāi Tahu Research Centre vid University of Canterbury, som representerar den största maoristammen på Sydön. Samarbetet syftar inte bara till att återuppliva moa utan också till att återknyta modern vetenskap till urfolkens kunskap och bevarande.

        Moa ansluter sig nu till en växande lista över utdöda djur som Colossal riktar in sig på, inklusive den ullhåriga mammuten, dronten och den tasmanska tigern. Företaget hävdar att de senaste genombrotten har gjorts, bland annat genetiskt modifierade gråvargar med hemska vargegenskaper och "ulliga möss" med mammutliknande drag, som markerar en ny era inom syntetisk biologi.

        <bild></bild>

        Men alla är förstås inte övertygade. Kritiker hävdar att det är missvisande att kalla dessa ansträngningar för "de-extinction". Det som skapas, säger de, är konstruerade hybrider, djur som kan se ut som de ska, men som biologiskt och beteendemässigt är långt ifrån sina forntida förfäder. Andra oroar sig för att återupplivandet av utdöda arter tar pengar och uppmärksamhet från den brådskande uppgiften att rädda de arter vi fortfarande har.

        Colossal å sin sida hävdar att målet är bredare än skådespelet. Vd:n Ben Lamm tror att samma verktyg som används för att återuppliva utrotningshotade djur skulle kunna hjälpa utrotningshotade arter genom att återställa genetisk mångfald och motståndskraft. Moa, menar han, kan en dag spela en roll i att återställa Nya Zeelands inhemska ekosystem, av vilka många utvecklades med stora växtätare som inte längre existerar.

        <bild></bild>

        För närvarande är projektet i ett tidigt skede. Forskare sekvenserar gammalt DNA från moaben och jämför det med det från levande släktingar som emu. Förhoppningen är att rekonstruera moans arvsmassa och så småningom kläcka ett levande exemplar med hjälp av genetiskt modifierade embryon.

        Det är en komplex och osäker process som väcker svåra etiska frågor. Men för Jackson, vars karriär har blandat det fantastiska med det episka, representerar moan något mer än vetenskap. "Förhoppningen om att vi inom några år ska få se en moa igen... Det ger mig mer njutning och tillfredsställelse än någon annan film någonsin har haft", säger Jackson.

        <bild></bild>


        Bojack Horseman-skaparen har en ny animerad Netflix-serie på gång2025-07-11 08:23

        Bojack Horseman lyckades balansera knivskarp satir med djup emotionell tyngd och är fortfarande en av de mest hyllade animerade serierna någonsin. Trots att den avslutades för flera år sedan räknas den än idag som en av Netflix främsta originalproduktioner. Därför lär många bli glada över att seriens skapare snart är tillbaka med en ny satsning - och vi behöver inte vänta länge.

        Raphael Bob-Waksberg laddar nämligen på redan i augusti med nya vuxenserien Long Story Short. Storyn följer en familj genom flera decennier, där vi hoppar mellan barndomsminnen, vuxenlivets kriser och de små ögonblick som formar allt däremellan. Precis som i hans tidigare verk väntar både knasiga konflikter och syrliga repliker, men även varma, kärleksfulla stunder som speglar livets toppar och dalar.

        Röstrollistan är minst sagt stjärnspäckad: Lisa Edelstein, Paul Reiser, Ben Feldman, Abbi Jacobson, Max Greenfield, Angelique Cabral, Nicole Byer, Dave Franco och Michaela Dietz är några av de som står för karaktärerna.

        Den första teasertrailern kan du se här nedanför.

        <video>

        <bild>Long Story Short har premiär på Netflix den 22 augusti</bild>


        Två PS5-bundles med Ghost of Yōtei-tema släpps i oktober2025-07-11 07:39
        I begränsade upplagor.
        Cyberpunk 2077 har släppts på PS Plus!2025-07-10 16:57
        Ett av tio spel som kommer till tjänsten i juli.
        "Älgen är lös!" – Striden släpps strax i early access, får trailer på norrländska2025-07-10 15:01
        Release i morgon för lagshootern.
        Diskutera – Gamla spel som håller än i dag2025-07-10 14:00
        Vilka gamla godingar vill du tipsa om?
        Stalker 2 till PS5 senare i år2025-07-10 11:26
        Kommer trimmas till PS5 Pro.
         073-731 76 64   [email protected]